Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Kommarit Kommarit
Sano ei Sano ei
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Jos.. Jos..
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Meemi Meemi
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Marin itäraja Marin itäraja
Yin ja yang. Yin ja yang.
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Hs propagandaa Hs propagandaa
Kivenheitto Kivenheitto
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Emma Emma
Vihreää harhaa. Vihreää harhaa.
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
 699 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.02 MB, 1 tiedosto
15.09.2022 23:29:27
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 15.09.2022.

Marin itäraja

[67541] [tiedosto.mp4] [4.02 MB] [640x360] [121.32s] [] []

sanna marin

(330)  · 

sdp

(558)  · 

raja

(13)  · 

hallitus

(111)  · 

riikka purra

(59)
15.09.2022 23:43:36
#599161 [+6] Piilota Suosittele

Tehäänkö tuolla muuta kuin kinastellaan kuin jossain päiväkodissa, että kuka sano ja mitä? Nyt on saatu mitä haluttiin, niin on lapsellista alkaa molemminpuolista "minä minä minä, sinä sinä sinä". Ja näille maksetaan tästä.

16.09.2022 02:49:04
#599176 [+6] Piilota Suosittele

"Ei tämä ole mikään naurun asia" :D :D :D :D
- Kyllä, rouva pääministeri, esittämänne rooli on aivan täysin naurun asia, kuten koko hallituksen rooli tuossakin asiassa.

16.09.2022 14:48:34 | 14:49:04
#599367 [+-] Piilota Suosittele

No mitäs myivät silloin aikoinaan venäläisille niin paljon tontteja täältä suomesta ? Esko Ahokin oli niin venäläisten myymiselle liputtamassa. Alkaako nyt kaduttaa nii !

17.09.2022 10:52:52
#599523 [+1] Piilota Suosittele

HYvin näkee, että ei kestä samariinilla hermo kun joutuu vähän vastaamaan muuhunkin kuin iloisiin asioihin. Se kertoo yhtä ja toista. Hermoituksissaan kun sitä voi oikeasti sanoa miettimättä mitä sanoo. Tulee lipsauksia. Kertoo myös aika paljon pääministerin kyvyistä. Ei ole riittävä osaaminen taustalla kyseiseen tehtävään.

[ 6 viestiä | ]