Näin se menee. Ainut vaihtoehto on kuten aikaisemmin kerroin, yleislakko jolla pistetään hallitus tekemään ne ratkaisut, joita pitää tehdä. Antaa se palkka mikä tarvitaan.
Suomessa on läjäpäin säästökohteita. Niitä on aivan hirvittävän paljon. Niitä ei vain haluta nähdä, koska ovat yleensäkin vain eliitin käytettävissä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Muhh vhriidums
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Orpo
Aloitetaan uusi kierros demarilla
Prinsessa Sanna
Vasemmiston älykkyys..
Hutisalo..
sankari
SDP
sentristi
Totuus euroopasta
Veispuukin Jutku
Anna meidän rahat.
Kiusallinen totuus
Sanna taas.
Kari tiesi
Kikki Mauste öyh möyh
SDP VS PS
Jussi taas laukoo totuuksia.
sininen puolue?
Elot ja femmat
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!