Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

demari demari
Yes Yes
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
kaasua kaasua
suolaista suolaista
Hesari 🤣 Hesari 🤣
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Trump Trump
Valinnan vaikeus.. Valinnan vaikeus..
Uskonto Uskonto
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Jauhotus Jauhotus
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Halla ja Biden Halla ja Biden
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Päivän termi Päivän termi
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
 1 122 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
02.03.2024 00:52:00
[ + 8 | ]

tissit

[68223] [tissit.jpg] [0.37 MB] [1538x2048] [] []
tissit.jpg

tissit ja pillu

 · 

läski

(489)  · 

ylipaino

(11)  · 

mätisäkki

(62)
02.03.2024 04:39:54
#602762 [+-] Piilota Suosittele

>>602744
Siinä ku tuo lortto on vattaläskiviivojensa perusteella pyöräyttäny ainakin yhen äpärän. Todennäkösesti mulaatin. Rehellisesti sanoen niin varmaan useammankin. Lorttolärpyttimetkin on ku jättiläisen kivekset niin olettamukseni siitä, että tuo perkele on pyöräyttäny niin monta äpärää ku olla ja voi niin se sitten kirjottelee poliitikkopalstoille, että sen pitää saada rahaa siitä ku on toiminu kopiokoneena.

12.04.2025 01:56:51
#691916 [+-] Piilota Suosittele

>>691908 Iijoen lessujen olisi syytä kaasuttaa heikot yksilönsä, muutoin ne emigroituvat Ouluun purkamaan perversioitansa ja muuttuvat digimummoiksi.

12.04.2025 02:30:46
#691924 [+-] Piilota Suosittele

>>691916
Sanoitpa nyt pahasti.

L-positiivisia ei näillä kulmilla lueta edes apustavasti ihmisiksi. Kunnanvaltuustostakin niitä ollaan potkimassa pois ja mummielestä ne pitäis sotkea suohon koko saatanan lestakaarti. Fy fan!

12.04.2025 05:16:37
#691951 [+-] Piilota Suosittele

>>691934
No hyi, sun suuta ei oo näköjään koskaan pesty smegmalla. Mä rupeen nimittään sua tästä päivästä lähtien.. pimppisuuksi. Pilluhiivat vaan lisääntyy sun viiksissä niin sulta katuaapi koko hajuaisti ku aina on shillin tuoksu päällä. Mutta mepä ovelina veitikoina sitten ruvetaankin pullottamaan pieruja ja laitetaan niitä sun postiluukusta sisään ja jätkä ei tiedä siitä tuon taivaallista vaan nuuhkit menemään ties monenko rasvaperseen ripulihiukkasia ittees. Muahaha!

[ 11 viestiä | ]