Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
DoZentti taas 🤣 DoZentti taas 🤣
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Lemmy Lemmy
Oikea antifasisti 🤣 Oikea antifasisti 🤣
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
poliitikot poliitikot
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Tytti ❤️ Tytti ❤️
 585 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
20.03.2024 02:24:28
[ + 0 | ]

Pillupuhelin taas äänessä

[68943] [tiedosto.mp4] [4.42 MB] [1280x720] [57.96s] [] []

eva biaudet

 · 

bidee

(5)  · 

hullu

(114)  · 

huora

(184)  · 

ryssä

(246)  · 

kätyri

 · 

mielisairas

(30)
20.03.2024 14:53:36
#607442 [+1] Piilota Suosittele

Mikä se Pillupäiväkirjat oli? Oli mikä oli, Kyrpäpäiväkirjoja ei julkaistaisi ollenkaan paitsi luolastossa.

21.03.2024 00:54:59
#607648 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tämä oikein yrittää kertoa sillä, että edes sotatilassa ei voi luopua
oikeudesta suojella elämää ? Tokko yleensä sodassa ainakin toisen osapuolen
koko helevetin idea on yrittää suojautua valloitusta yrittävää osapuolta vastaan ?

Venäjä käyttää härskisti hyväksi vanhoja herrasmiessääntöjä, joille
tässä maailmantilanteessa pitäisi ymmärtää olla antamatta sen kummempaa painoarvoa.

Saas nähä, että saadaanko ihan aseellinen konflikti kesään mennessä, kun
venäjän puolelta ruvetaan suorastaan ajamaan näitä tunkeutujia metsien kautta tänne.

Mutta joka tapauksessa ennemmin puolan malli, missä raja on oikeasti kiinni ja
valvottu, kun, että tänne kävellään laumoittain asylumia hoilaten ja sitten
kadotaan viranomaisilta kun taustoja käydään läpi.

[ 2 viestiä | ]