Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sanna Marin vastaa kritiikkiin Sanna Marin vastaa kritiikkiin
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Halonen Halonen
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
sininen puolue? sininen puolue?
Herlin Herlin
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
sankari sankari
Vegan activists Vegan activists
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Persut Persut
Sanna Marin on veikeä kissa Sanna Marin on veikeä kissa
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Nii! Nii!
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Marin🤣 Marin🤣
Taas mennään!3 Taas mennään!3
sentristi sentristi
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
 410 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
25.01.2025 06:37:06
[ + 3 | ]

Vihiriät

[77355] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [715x1187] [] []
tiedosto.jpg

vihreät

(423)  · 

ohisalo

(37)  · 

kusetus

(54)
25.01.2025 07:06:24
#675923 [+6] Piilota Suosittele

Kuten sanottu niin kukaan ei kannattaisi vihreitä tai vasemmistoa ellei se olis heille kannattavaa bisnestä. Sit on erikseen radikaalit nuoret ja vähän vanhemmatkin jotka taistelee aatteesta mutta eivät ymmärrä olevansa vain sätkynukkeja eturintamassa.

25.01.2025 07:28:33
#675924 [+4] Piilota Suosittele

>>675923
Niin eli idiootit, noi käyttää niitä härskisti hyväkseen, osa niistäkin on idioott.. siis kaikki ne idiootteja ovat aina olleet, mutta kelle ei raha kelpaisi?

Miksi tätä ei näy uutisisssa? Tuosta riittää jaettavaksi jopa Ukkolan kolumnille olla "oikeata mieltä" tai hämätä jollain vasemmistolle epäolennaisen epäedullisella.

25.01.2025 09:00:30
#675927 [+3] Piilota Suosittele

Tuulivoima saa tuotantotukea.
Eli jokainen tuulinen päivä maksaa veronmaksajille ja näin parinkympin alkupääomalla (ei liikevaihdolla) pystyy kusettamaan valtiolta kymmeniä miljoonia tukina.

Kyselin joskus aiheesta naamakirjassa Ville Niinistöltä ja jostain syystä heppu esti.

[ 3 viestiä | ]