Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kela Kela
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
vihreät de gröna vihreät de gröna
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Jauhotus Jauhotus
Taloudesta Taloudesta
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
jotain yhteistä jotain yhteistä
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Yin ja yang. Yin ja yang.
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
uskovaiset uskovaiset
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Vasemmisto Vasemmisto
 294 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.69 MB, 5 tiedostoa
22.04.2025 00:27:48
[ + 1 | ]

Harri, vanha paljuhomo

[80389] [tiedosto_1.jpg] [0.03 MB] [1540x346] [] []
tiedosto_1.jpg
[80388] [tiedosto_2.jpg] [0.02 MB] [1436x152] [] []
tiedosto_2.jpg
[80387] [tiedosto_3.jpg] [0.2 MB] [2048x1423] [] []
tiedosto_3.jpg
[80386] [tiedosto_4.jpg] [0.22 MB] [2048x1423] [] []
tiedosto_4.jpg
[80385] [tiedosto_5.jpg] [0.22 MB] [1080x2155] [] []
tiedosto_5.jpg

harri kaven

 · 

turun sanomat

 · 

dementikko

22.04.2025 00:29:39
#694146 [+3] Piilota Suosittele

Vähemmän yllättäen Harrin tili twitteristä katos ku pieru saharaan todennäköisesti edunvalvojan johdosta. Mutta waybackmachinella voitte käydä lukemassa sen aikasempia sekoiluja :D

22.04.2025 19:20:53
#694246 [+-] Piilota Suosittele

>>694200
Oli Turun Sanomissa. Eläkkeellä jo hyvän aikaa ja ilmeisesti viimeistään siinä vaiheessa kytkin rupes luistamaan. Jengi kyseli TS:ltä, että onko se teillä vieläkin töissä että kun jätkä kirjottelee aivan pimeitä ja mainostaa olevansa teidän päätoimittaja. Tuli vastaus nopeasti, että ei todellakaan oo enää töissä vaan potkittu eläkkeelle jo aiemmin.

[ 7 viestiä | ]