Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
Turhia kuvia 11 Turhia kuvia 11
Mainoksia Mainoksia
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
More Than This More Than This
Pieni mies, iso sielu Pieni mies, iso sielu
Kumpi valehtelee? Kumpi valehtelee?
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
Viemäristä löytyy Viemäristä löytyy
JKFn murhaaja JKFn murhaaja
Jänniä juttuja :3 Jänniä juttuja :3
Josh, missä saha? Josh, missä saha?
RASMUS RASMUS
keygen music keygen music
Jotain Samaa Jotain Samaa
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Parempi kuin muut Parempi kuin muut
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
rasisti rasisti
Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
 655 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 11:21:22
[ + 7 | ]

azimi

[63562] [azimi.png] [1.05 MB] [720x739] [] []
azimi.png

azimi

 · 

raiskaaja

(38)  · 

pakolainen

(47)
11.04.2022 13:57:31
#562548 [+1] Piilota Suosittele

>>562510
ukrainalaiset tilalle

Parempi ehkä, mutta ei mikään hyvä vaihtoehto ottaa slaavejakaan liikaa. Venäjä hakee ne sitten myös täältä turvaan.

11.04.2022 17:24:13
#562580 [+2] Piilota Suosittele

>>562548 Venäjään ei ole uskominen enään hetkeksikkään, ne tulee joka tapauksessa niin natoon asap ja ukraanalaisia pakolaisia vaan. Turhaa sitä enään on pelätä kun on noin aggressiivinen joka tapauksessa.

11.04.2022 18:30:20
#562601 [+2] Piilota Suosittele

>>562580
Mua ei vaan huvittais lähteä sotimaan muiden sotia. Mitä vittua Turkkikin siinä tekee. Tiedän että valittiin ennen Erdogania mukaan, mutta ei muslimimaita jos saisin päättää.

11.04.2022 19:11:14
#562618 [+2] Piilota Suosittele

>>562601 Mihi sua oltais muka viemäs? Et nää mikään nukke ole mitä liikutellaan kun liitytään natoon muiden sotiin. Ja juu Turkki on aika vihattu maa muutenki. Nyt tosin näyttäytyny hyvässä valossa Ukrainan takia.

11.04.2022 23:03:40
#562679 [+4] Piilota Suosittele

>>562510
Ehdottomasti. Tiukan paikan tullen nämä raiskarit pakenevat taas jonnekin, kun taas ukrainalaiset etsivät aseita nurkista ja käyvät hyökkäävää Venäjää vastaan missä tahansa maassa sillä hetkellä asuvatkaan.

12.04.2022 13:14:48
#562711 [+1] Piilota Suosittele

>>562618
Hah :D silloin olen juuri se nukke jos vaikka baltian maihin hyökättäisiin. Natopyrkimykset pitää tehdä salassa koska suurin osa kansaa ja edustajia jo kannattaa. Venäjän on helppo estää ne jos se saa asiasta vihiä ellei NATO:n sääntöjä muuteta joka veisi aikaa ihan liikaa.

[ 10 viestiä | ]