Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

taidetta taidetta
Hymyilevä kuu Hymyilevä kuu
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Death - Spiritual Healing Death - Spiritual Healing
Nigga moment Nigga moment
Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin
Kaik meni Kaik meni
rbzSmrt rbzSmrt
vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa
keygen music keygen music
Anolla vaihde päällä Anolla vaihde päällä
Final solution Final solution
Neekeritkin nauraa teille Neekeritkin nauraa teille
Turhia kuvia 11 Turhia kuvia 11
Trumpffff Trumpffff
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Kuka siellä? Kuka siellä?
JKFn murhaaja JKFn murhaaja
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
80's style Dead by Daylight theme 80's style Dead by Daylight theme
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Yritin Yritin
 529 näyttökertaa, 1 viesti, 0.55 MB, 1 tiedosto, 20.02.2018 19:59:39
[ + 0 | ]

More Than This


forlorn

 · 

love

(27)  · 

song

(14)
20.02.2018 20:07:33
#31007 [+-] Piilota Suosittele

I could feel at the time
There was no way of knowing
Fallen leaves in the night
Who can say where they're blowing?
As free as the wind
Hopefully learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning

More than this
You know there's nothing
More than this
Tell me one thing
More than this
Ooh, there's nothing


It was fun for a while
There was no way of knowing
Like a dream in the night
Who can say where we're going?
No care in the world
Maybe I'm learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning

More than this
You know there's nothing
More than this
Tell me one thing
More than this
Ooh, there's nothing

Voi että olis tämä hieno kappale Lost In Translation - leffassa...

[ 1 viestiä | ]