Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Alokas, lataa lippaat! Alokas, lataa lippaat!
Mainoksia Mainoksia
Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa
Munaa vai... Munaa vai...
Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan
Vieras sika Vieras sika
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Jänniä juttuja :3 Jänniä juttuja :3
taidetta taidetta
Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista
rbzSmrt rbzSmrt
kohdennettua mainontaa kohdennettua mainontaa
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Saksa Saksa
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Kumpi valehtelee? Kumpi valehtelee?
Muumit Muumit
Parempi kuin muut Parempi kuin muut
Shrip Shrip
Josh, missä saha? Josh, missä saha?
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
 207 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
03.04.2026 12:27:27
[ + 5 - | ]

vittumaisen näköinen lehmä

[87155] [tiedosto.png] [0.73 MB] [720x1612] [] []
tiedosto.png

03.04.2026 13:05:52 | 13:07:21
#746589 [+6] Piilota Suosittele

Olisi hyvä tietää mikä on väkivaltaa & vihaa kenenkin mukaan.
Ymmärrän ja tuomitsen fyysisen väkivallan, poislukien ylimitoittamattoman itsepuolustuksen.
Ymmärrän, enkä hyväksy henkistä terrorisointia, esim. asiatonta jatkuvaa rankemman puoleista vittuilua / arvostelua.

Sitten on nämä "Minä", "Minun säännöt", "Minä olen aina oikeassa, kaikki muut väärässä" jne tapaukset, jotka ovat kasvatuksen, ideologian, tai oman kulttuurinsa tuotoksia ja perseilevät lakia, tai yhteiskunnallista käyttäytymistä, tai yleistä moraalia, tai kirjoittamattomia sääntöjä vastaan, sitten he ihmettelevät MIKSI heitä katsotaan pitkään, MIKSI heitä arvostellaan negatiivisesti, MIKSI heitä vastaan käyttäydytään agressiivisesti.

Video esimerkki tapauksesta.

03.04.2026 13:09:37
#746590 [+4] Piilota Suosittele

Vittu nää on tymii joku 1% suhtrista on väkivaltasii sit nää on vaa KAIKKI MIEHET ON VÖKIVALTASII JA VIHAA NAISIA YHYHYHHYYHH

28.04.2026 12:45:49
#751161 [+1] Piilota Suosittele

>>746589
Tässä varmaan viitataan kyselyyn jossa kysymyksen asettelu oli tyyliin: Hyväksytkö miehenä väkivallan naista kohtaa jos hän herjaa sinua, osoittaa sormella ja nauraa, kertoo sukupuolielimestäsi loukkaavia vitsejä äidillesi tai käy kimppuusi puukon kanssa hullunkiilto silmissäsi ja yrität puollustaa itseäsi? Suuri osa miehistä sanoi että kyllä ja sitä sitten luettiin tietyissä piireissä niin, että suuri osa miehistä hyväksyy fyysisen väkivallan naisia kohtaan ja jopa kannustaa siihen.

[ 8 viestiä | ]