Ei Artemis II-ohjelma ole mitään verrattuna 1969 tapahtuneeseen kuulaskeutumiin ja sen jälkeisiin, ja kaikki maat kuulevat radiokeskustelun kuten silloinkin, sitä vaan ei voi feikata ellei siellä käynyt joku turha avaruusromu johon oli äänitetty kaikki valmiiksi.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Nigga moment
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
win 10 haittaohjelmia
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Death - Spiritual Healing
SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR)
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta