Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Evolution of the Bikini - with Amanda Cerny Evolution of the Bikini - with Amanda Cerny
Gangster Party Line 2 Gangster Party Line 2
Ananas <3 Ananas <3
Syntymäpäiväyllätys Syntymäpäiväyllätys
Death - Spirit Crusher Death - Spirit Crusher
Ugly Kid Joe - Everything About You Ugly Kid Joe - Everything About You
Roky Erickson - Two Headed Dog Roky Erickson - Two Headed Dog
LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL
Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4) Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4)
Blutengel - Cry little Sister Blutengel - Cry little Sister
Siivouspäivän linnaleikit :3 Siivouspäivän linnaleikit :3
Ihme huligaani Ihme huligaani
DIE KRUPPS -To the Hilt DIE KRUPPS -To the Hilt
Nuclear cat Nuclear cat
Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV) Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV)
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Avenged Sevenfold - God Damn Avenged Sevenfold - God Damn
Whaaaat!? Whaaaat!?
Rötv Rötv
Kevätkissi herää :3 Kevätkissi herää :3
ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002) ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002)
The Strange High House in the Mist The Strange High House in the Mist
Feast 3 - Final Song Feast 3 - Final Song
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
 712 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.08.2019 08:21:35
[ + 1 | ]

Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta


31.08.2019 08:22:40 | 08:28:31
#241840 [+-] Piilota Suosittele

Miltäs tunti lihapäitä paeta,
katuun kaatua ja jälleen saada turpaansa syyttä?
No, sen se opetti, kuinka moni tilasi
lusikalla hyvyyttä
ja arvaan, että rekkalastikuormalla tyhmyyttä
ja jälkiruuaksi tyhmyyttä.

Entä miltä tuntui peiliin katsoa,
nähdä mustelma ja verta joka paikassa, kunnes
pikkuhiljaa silmät alkoi umpeen muurautua?
No, sen mä kestin paremmin,
kun peilin omistajatyttö lohdutti hieman mua.
Aloin hiljalleen parantua,
ja lauloin:


Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän sinusta ja tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

Näinä päivinä en enää turpaan saa,
mutta aikuisuus on joskus paljon hankalampaa.
Nyt näkee voimakkaampia vaahtosuita,
jotka mukiloivat maailmaa
ja tahtovat määrätä kaikkia muita taas
ja lietsoa tappeluita taas...

Silti aion täällä pitkään roikkua:
hopeareunuksissa killun enkä irrota koskaan.
Vaikka uskoa varmasti koetellaan,
niin hyvyyttä on annosteltu meihin
aina enemmän kuin pahuutta milloinkaan.
Pahuus ei pysty voittamaan
koskaan.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

[ 1 viestiä | ]