Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Whaaaat!? Whaaaat!?
Queen - A Kind of Magic (Official Video) Queen - A Kind of Magic (Official Video)
The Heavy- This ain't No Place For No Hero The Heavy- This ain't No Place For No Hero
Luolaston käyttäjien kuivakaapit Luolaston käyttäjien kuivakaapit
Puhu kädelle Puhu kädelle
Arthur Morgan gets laid Arthur Morgan gets laid
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
3-D Maalaus 3-D Maalaus
Marilyn Manson - Antichrist Superstar (Dead to the World - DVD) Marilyn Manson - Antichrist Superstar (Dead to the World - DVD)
R.E.M. - Everybody Hurts (OV) R.E.M. - Everybody Hurts (OV)
LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL
Pavuista jauhava kahvinkeitin Pavuista jauhava kahvinkeitin
Billy Idol - Lady do or die Billy Idol - Lady do or die
Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins
Elder - Reflections of a Floating World [Full Album] (2017) Elder - Reflections of a Floating World [Full Album] (2017)
Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella
Slipknot - Unsainted (OV) Slipknot - Unsainted (OV)
Tulin vain tänne tarkastelemaan :3 Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
System of a Down - Forest System of a Down - Forest
The Heavy Horses - Murder Ballads & Other Love Songs The Heavy Horses - Murder Ballads & Other Love Songs
Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta
Hienoja ihmisiä Hienoja ihmisiä
Coccolino Deep - Donnie Darko Coccolino Deep - Donnie Darko
Lups :3 Lups :3
 743 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
06.12.2018 14:17:34
[ + 3 - | ]

Kastraattilaulaja

[21340] [Farinelli.png] [0.35 MB] [376x468] [] []
Farinelli.png

kissa

(5204)  · 

mäy

(30)  · 

börh

(1047)  · 

vivamort

(152)
06.12.2018 15:40:21 | 15:40:52
#129609 [+-] Piilota Suosittele

;_____________; >:3

Toisaalta kuinkahan villi Mortti sitten oisi jos olisi ihan kastroimaton laulaja? :3 Ja kuinka monet tonnikalaelarit pitäisi maksaa, kun Vivis olisi houkutellut naaraita lumoavilla laulutaidoillaan ;3

Löytyisköhän jostain vielä se äänite kastraattilaulajan (ihmissellaisen >:3) äänestä, linkitit joskus mutta hukkasin... Googlaan jos jaksan ;3

06.12.2018 16:26:27 | 16:33:15
#129636 [+-] Piilota Suosittele

>>129624

Kiitos! :3

Kastraattilaulajilla on kaunis ääni lajista riippumatta ;3 Eipä sillä etteikö tuo keksintö sinänsä olisi ollut järkyttävä ja vastenmielinen :/ Kissojen snibeni snabausta kyllä kannatan ettei suotta monistuta epäotollisiin olosuhteisiin :3

[ 3 viestiä | ]