Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 239 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Coccolino Deep - Seven Pounds Coccolino Deep - Seven Pounds
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
stam1na - kadonneet kolme sanaa stam1na - kadonneet kolme sanaa
Tom Waits - All The World Is Green Tom Waits - All The World Is Green
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
Kumikameli - Tuomittu juntiksi Kumikameli - Tuomittu juntiksi
Dynatron - Pulse Power Dynatron - Pulse Power
Peaches - The Presidents of the United States of America Peaches - The Presidents of the United States of America
Screaming Trees - Nearly Lost You Screaming Trees - Nearly Lost You
 Simon & Garfunkel - Homeward Bound  Simon & Garfunkel - Homeward Bound
Mariner and a Relic Mariner and a Relic
Slipknot - Duality [OV] Slipknot - Duality [OV]
Jokerikissa Jokerikissa
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Mietiskelyä Mietiskelyä
Viisaita sanoja lemmikeistä Viisaita sanoja lemmikeistä
Zen Cafe - Eipä tiennyt tyttö Zen Cafe - Eipä tiennyt tyttö
Slipknot - Snuff [OV] Slipknot - Snuff [OV]
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3 Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
Moukarimies Moukarimies
Johnny Cash - Goin' By The Book Johnny Cash - Goin' By The Book
Garbage - Only Happy When It Rains (OV) Garbage - Only Happy When It Rains (OV)
Bödkatti Bödkatti
 996 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
10.01.2019 16:47:16
[ + 7 - | ]

Osaan istua nätisti :3

[22754] [0.jpg] [1.57 MB] [4160x3120] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

börh

(1051)  · 

istuu

(56)  · 

tuoli

(83)  · 

tuolilla

 · 

sievä

 · 

viikset

(26)  · 

pitkät

 · 

uuni

(61)  · 

halko

(5)  · 

joulu

(260)  · 

2018

(9)
10.01.2019 17:58:37 | 17:59:27
#144933 [+-] Piilota Suosittele

Loput vuorokauden 86 399 sekunnista vietän yleensä ruokakupilla, katossa ja/tai paskalla, ehkä myöskin 4evillin raiveleissa.

<3

10.01.2019 18:00:50 | 18:06:00
#144935 [+-] Piilota Suosittele

>>144933

Kyllä noin sievällä istumisella on varaa kebbostellakin :333

Mortti katossa, pakko saada kuva! ;3

Ole kiltisti niin ei tarvitse käydä raiveleihin >:3 Paitsi jos alkukantainen metsästyshimo iskee ja iskeehän se :3

[ 5 viestiä | ]