Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry
Lamb of God - Memento Mori (OV) Lamb of God - Memento Mori (OV)
Ministry - Burning Inside (OC video) Ministry - Burning Inside (OC video)
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Kuva7 Kuva7
Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA) Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA)
Rammstein - Feuer Frei! (OV) Rammstein - Feuer Frei! (OV)
Gangster Party Line 2 Gangster Party Line 2
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Maailman parhaimmat EP:t (Buried at Sea - Ghost) Maailman parhaimmat EP:t (Buried at Sea - Ghost)
Piilokuvia (ratkaisut, spoilers) Piilokuvia (ratkaisut, spoilers)
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
Marilyn Manson - Man That You Fear Marilyn Manson - Man That You Fear
Öitä Öitä
Mietiskelyä Mietiskelyä
Lups ;3 Lups ;3
The Gits - Second Skin (live) The Gits - Second  Skin (live)
PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA
Hoomon plz >;3 Hoomon plz >;3
Gerbil (Remasterred) Gerbil (Remasterred)
Kisukommentti Kisukommentti
Marilyn Manson - Target Audience Marilyn Manson - Target Audience
Isis - Wavering Radiant [FA] Isis - Wavering Radiant [FA]
Ayy - kuvakommentti Ayy - kuvakommentti
 690 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.99 MB, 1 tiedosto
11.07.2019 22:17:03
[ + 2 | ]

Niin herqullista ruohoa.

[31943] [Vegaani.png] [4.99 MB] [1774x1360] [] []
Vegaani.png

kissa

(5204)  · 

heinä

(6)  · 

vivamort

(152)
11.07.2019 22:35:33
#225090 [+-] Piilota Suosittele

>>225086

Jee antimateria!

Kröhöm.
Raportoin seuraavaa... Vivamort oli ollut syömättä 24h ja päästyään vankilasta osoitti yhteisöllisyyttään alkamalla parturoimaan heiniä.
Tästä siirryttiin sitten paikalliseen pieneläimistöön ja......

The sights I have seen...

11.07.2019 23:18:40
#225106 [+-] Piilota Suosittele

>>225090


Huh, en voi edes kuvitella moista hurjuuden määrää ;3

Luonto-ohjelma omalla mökillä :3 "Mää syön tätä ruohoa tässä nyt näin, ei tarvi sun vaivautua avaamaan ruokapurkkia, nih, huomaatko nyt miten natustan tässä" >:3

Ja ruohonleikkuri pölyttyy vajassa :D

[ 4 viestiä | ]