Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Skeletor Skeletor
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
CMX - Ei Yksikään CMX - Ei Yksikään
Alice In Chains - Them Bones Alice In Chains - Them Bones
Meshuggah - I am Colossus Meshuggah - I am Colossus
Oksettaa! Oksettaa!
Marilyn Manson - Get Your Gunn Marilyn Manson - Get Your Gunn
Korn - Never Never Korn - Never Never
Johnny Cash - "One" Johnny Cash - "One"
WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix
Öitä Öitä
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
Jasso vetää nortit pöytään Jasso vetää nortit pöytään
Bless this post :3 Bless this post :3
System of a Down - Roulette + Lyrics System of a Down - Roulette + Lyrics
Lähentelee täydellistä Lähentelee täydellistä
Niin paljon voittoa Niin paljon voittoa
Elder - Reflections of a Floating World [Full Album] (2017) Elder - Reflections of a Floating World [Full Album] (2017)
Seikkailuun Seikkailuun
Pötköttelijä Pötköttelijä
Dynatron - Pulse Power Dynatron - Pulse Power
Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
 874 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
13.08.2019 21:40:27
[ + 3 | ]

Yökukkanen

[33083] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5204)  · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)  · 

vivamort

(152)  · 

niittyleinikki

15.08.2019 09:36:40 | 09:37:02
#235852 [+-] Piilota Suosittele

Yökukkanen börh :3 Ihanaa nähdä Kukkaismortti jälleen <3 :3

(Ja siltä varalta että joku muukin kuin 5evill lukisi tämän: kyllä, kirjoitan yhteen enkä väliviivalla koska börh ;3 )

15.08.2019 10:56:08
#235872 [+-] Piilota Suosittele

>>235857

:DDD
Siisti börh, ei jätetä rekvisiittaa lojumaan :333 Kaikkea pitää maistaa ;3 Mistä tulikin mieleen, että oletko muuten laskenut sormesi ja varpaasi viime aikoina? >:3

[ 5 viestiä | ]