Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Marilyn Manson - If I Was Your Vampire Marilyn Manson - If I Was Your Vampire
Nirvana - Heart Shaped Box Nirvana - Heart Shaped Box
Niin paljon voittoa Niin paljon voittoa
Millencolin - Sour Days Millencolin - Sour Days
Hale & Pace - Alcoholics Anonymous Hale & Pace - Alcoholics Anonymous
Jollakin jäi tanko maahan Jollakin jäi tanko maahan
Huomenta 😺 Huomenta 😺
Moscow Vice Moscow Vice
Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics) Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics)
New post If you’re happy and you know it New post  If you’re happy and you know it
Tune for Two Tune for Two
Pohjaton säkki Pohjaton säkki
Nugs ;3 Nugs ;3
The Prodigy - Invaders Must Die [HQ] The Prodigy - Invaders Must Die [HQ]
Yökukkanen Yökukkanen
Bauhaus - Bela Lugosi's Dead (Original) Bauhaus - Bela Lugosi's Dead (Original)
Paiskaa handuun Paiskaa handuun
Varaluukku Varaluukku
VARG - Das Ende... VARG - Das Ende...
Kellotan juuri sinua <3 Kellotan juuri sinua <3
Vampire ambient collection Vampire ambient collection
Valuuttaa Valuuttaa
Toveri börh :3 Toveri börh :3
Hoplaa! Hoplaa!
 1 099 näyttökertaa, 9 viestiä, 34.88 MB, 1 tiedosto
19.12.2019 21:05:23
[ + 3 - | ]

Vielä väsyttää

[37803] [Viela-vasyttaa.mp4] [34.88 MB] [1280x720] [] []

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

kehrää

(8)  · 

mortti

(150)
24.08.2020 19:37:42
#378861 [+-] Piilota Suosittele

>>378855

Aaawww :333

Aivan mahtava ja pyyteetön ajatus, joskin tuskin täysin projisoinnista vapaa ;3 Siellä sit ikävissäsi katselet kaupungissa edes börheitä videoita ;__; Ja kuuntelet :3 *hurr hurr*

On kyllä superbörheä Mortti ja niin viaton katse <3 :3 Rabsbula mutta myös vielä hieman unihieggaa byöreissä simmuissa :3

24.08.2020 19:41:10 | 19:43:45
#378865 [+-] Piilota Suosittele

>>378861

Ehkä hieman itsekin kuuntelin... ;333

edit: omaa jewtube kanavaa selatessa törmäsin tähän, en muistanut olinko laittanut tänne. Näköjään olin. Niin se menee. Uutta videota muuten pukkaa kunhan jaksan uppaa.

Jee sehän rimmaa ;3

[ 9 viestiä | ]