Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Yep. Yep.
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
It seemed they would start breathing again... It seemed they would start breathing again...
Vastakkaisuudet Vastakkaisuudet
Kuva10 Kuva10
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
Chris Isaak - Wicked Game (OV) Chris Isaak - Wicked Game (OV)
IN FLAMES - Burn (OV, lyrics) IN FLAMES - Burn (OV, lyrics)
Ajattara - Kuolema (FA) Ajattara - Kuolema (FA)
Kissit nukkuu söpösti Kissit nukkuu söpösti
Pisu-kisu :3 Pisu-kisu :3
Skeletor Skeletor
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Urpo Juusto ja harmituksen aiheet Urpo Juusto ja harmituksen aiheet
Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2) Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2)
The Carpenters - Yesterday Once More The Carpenters - Yesterday Once More
Blastoyz - Mandala (OV) Blastoyz - Mandala (OV)
Huomenta 😺 Huomenta 😺
Tulin vain tänne tarkastelemaan :3 Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
Marilyn Manson - Mechanical Animals Marilyn Manson - Mechanical Animals
Näin saadaan purettua paineita kengännauhalla Näin saadaan purettua paineita kengännauhalla
Maj Karman kauniit kuvat - Kyynel Maj Karman kauniit kuvat - Kyynel
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
Jasso vetää nortit pöytään Jasso vetää nortit pöytään
 810 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.56 MB, 1 tiedosto
23.01.2020 11:34:03
[ + 5 | ]

Rötv

[38800] [tiedosto.png] [4.56 MB] [2560x1912] [] []
tiedosto.png

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

nukkuu

(210)  · 

kynsi

(10)  · 

tuoli

(82)  · 

häntä

(84)  · 

mortti

(150)
23.01.2020 11:43:02
#297814 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.

23.01.2020 23:10:52
#298138 [+-] Piilota Suosittele

>>297815

Riks, raks ja poks ;______; X____X

*Hurr hurr* ;3


Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.

24.01.2020 14:10:24
#298436 [+-] Piilota Suosittele

>>298251

Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3

Kiltti poika <3 :3

[ 6 viestiä | ]