:333 Niin börheä Joulumortti joulukortissa <3 Ja parhaalla paikalla :3 Ihana täti :3
Muutkin kuvat hyviä :3
"Kuvaa otettaessa ei pakotettu tonttulakkia kenenkään päähän." ;3 Viviksen "kitting's me" -henkinen ilme tosin kielii hänen jo kuvaustilanteessa aavistaneen että kohta Photoshop laulaa >:3
;_________; Kun oikein tarkkaan muistelen, niin kyllä onkin suhteellisesti aika vähän kuvia nuggu-Mortista ja paljon kuvia "rötvään silmät enemmän tai vähemmän auki ;3" -Mortista :3
Huopatossut jalkaan ja ninjamaisesti viisi senttiä kerrallaan liu'ut :3 ...mitä mäkin oikein ajattelen, tietenkin tämäkin on kokeiltu ;3
Tosiaan, nyrkki-sanalla ei tarkoitettukaan börheää nyrkkiä joka vetää sua nekkuun, vaan sitä että Vivis painii börhansaan joutuneen nyrkkisi kanssa >:3
[
9 viestiä
|
]
⭰
Rötv
YUP - Daavidin Fuzz
Valtaistuimeni
BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV]
Slipknot - Duality (OV)
God Says No - Monster Magnet
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics)
Irresponsible Hate Anthem - Marilyn Manson w/lyrics
Johnny Cash - Goin' By The Book
Isis - Wavering Radiant [FA]
Vammanen
Darra-aamu
Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi [FA]
Ikkunaa taputtelen tassuilla
Dynatron - Pulse Power
The Cranberries - Dreams
reivit :3
CMX - Kultanaamio
Börheät tuulet puhaltavat
System Of A Down - Hypnotize (OV)
Öitä
Invisible hugbuddy :3
The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues