Joo ihan sama mikä tuote kyseessä, niin aina saa varautua että hajoaa kuukauden päästä.
Toivottavasti Vivis ei kokenut pinkkiä sopimattomaksi alfauroksen olemukseensa >:3 Hänelle kyllä sopii pinkki ja oikeastaan mikä tahansa kirkas tehosteväri koska hän on tuollainen monivärinen "vaihdan väriä valaistuksen mukaan ;3" -kuviobörh :3 Ja söböliini <3 ;3
[
3 viestiä
|
]
⭰
KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV)
Tonttuvahti
Nightsatan and the Loops of Doom (k-16)
SATYRICON - The Pentagram Burns (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
OneRepublic - Counting Stars
Billy Idol - Lady do or die
CMX - Ei Yksikään
CMX - Kultanaamio
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
Pötköttelijä
The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry