Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Slipknot - Snuff [OV] Slipknot - Snuff [OV]
Hehe Hehe
Little Horn Little Horn
Chris Isaak - Wicked Game (OV) Chris Isaak - Wicked Game (OV)
Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta
David Bowie - Heroes David Bowie - Heroes
31 - Aerosmith - "Dream on" 31 - Aerosmith - "Dream on"
YUP - Normaalien Maihinnousu (lyrics) YUP - Normaalien Maihinnousu (lyrics)
Poets of the Fall - Carnival of Rust (Official Video w/ Lyrics) Poets of the Fall - Carnival of Rust (Official Video w/ Lyrics)
Fall of Efrafa - Owsla - Elil -Inlé (2006-2009) [FA trilogy] Fall of Efrafa - Owsla - Elil -Inlé (2006-2009) [FA trilogy]
MM - 8 MM - 8
Filter - Hey Man, Nice Shot (OV) Filter - Hey Man, Nice Shot (OV)
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
SATYRICON - The Pentagram Burns (OFFICIAL MUSIC VIDEO) SATYRICON - The Pentagram Burns (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
Pink Floyd - Marooned (Official Music Video) Pink Floyd - Marooned (Official Music Video)
PALAYE ROYALE - Fucking With My Head (OV) PALAYE ROYALE - Fucking With My Head (OV)
Vivamort engages direct control Vivamort engages direct control
Marilyn Manson - Minute of Decay Marilyn Manson - Minute of Decay
Bunnypus ja pikkububu Bunnypus ja pikkububu
Lähikuva 🐱 Lähikuva 🐱
Lamb of God - Memento Mori (OV) Lamb of God - Memento Mori (OV)
Hä? Hä?
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen
 754 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto
19.05.2020 18:25:07
[ + 6 | ]

Börh 3

[43219] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [1440x1920] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5204)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)
20.05.2020 00:38:09
#344463 [+-] Piilota Suosittele

Kissat ovat minullekin henki ja elämä.
Koira kuoli tuossa kuukausi sitten, nyt pitäisi uutta.
Emännälle olen kertonut, minkä rotuisen haluaisin.
Kalliita ovat perkeleet.
Silti suostuin ostamaan uuden piskin, kunhan se on narttu ja minä saan nimetä sen.
Nimeksi ajattelin Huora.

[ 2 viestiä | ]