Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Darkness Darkness
The Colour out of Space (H. P. Lovecraft) The Colour out of Space (H. P. Lovecraft)
Ratsastelen pois paskanjauhannastasi Ratsastelen pois paskanjauhannastasi
Kurks Kurks
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
Bisneskissa junailee Bisneskissa junailee
Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro) Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro)
Nirvana - Breed (lyrics video) Nirvana - Breed (lyrics video)
Roadhouse Roadhouse
Strike a pose :3 Strike a pose :3
Marilyn Manson - Down in the Park (gary newman cover, live) Marilyn Manson - Down in the Park (gary newman cover, live)
Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5 Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5
Fear Factory - Powershifter Fear Factory - Powershifter
Krang - The Hate You Advocate Krang - The Hate You Advocate
NII???? NII????
Tool - Ænima (FA) Tool - Ænima (FA)
Darra-aamu Darra-aamu
Pyhä ehtoollinen Pyhä ehtoollinen
Nirvana - Something in the Way Nirvana - Something in the Way
Huora - Puukottaja Huora - Puukottaja
Old Gods Smile Old Gods Smile
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Näin Näin
Tool - Right in Two (Lyrics Video) Tool - Right in Two (Lyrics Video)
 531 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 14.06.2020 16:48:11
[ + 1 | ]

Faith No More - King For a Day


14.06.2020 16:48:55
#354633 [+-] Piilota Suosittele

It is not a good day, if you are not looking good
This is the best party that I've ever been to
Today I asked for a god to pour some wine in my eyes
Today I asked for someone to shake some salt on my life
Look!
Everything's spinning
(We're on the ground)
Never cheer before you know who's winning
(Don't make a sound)

Sniff the glass and let it roll around on you tongue
Let me introduce you to someone before the party is done
Someone to look to in need or in want or in war
If you give him everything, he may give you even more

This is the best party I've ever been to

Don't let me die with that silly look in my eyes

14.06.2020 16:49:30 | 16:50:42
#354634 [+-] Piilota Suosittele

Samanniminen biisi Taistelupedolta on ihan jees :3

Niin ja en ole pitkään aikaan kuunnellut Midlife Crisis :deä, nyt pelottavasti tuntuu että kohta alan samaistua siihen ;_______; >:3 Mitäpä tuosta kunhan karisma iän myötä kasvaa... *tirsk*

[ 6 viestiä | ]