Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Shun Shun
MARILYN MANSON - Saturnalia (backmasking masquarade) MARILYN MANSON - Saturnalia (backmasking masquarade)
Bödkatti :3 Bödkatti :3
31 - Aerosmith - "Dream on" 31 - Aerosmith - "Dream on"
Nugs ;3 Nugs ;3
Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004) Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004)
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3) Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Muumio (2002) Muumio (2002)
The Colour out of Space (H. P. Lovecraft) The Colour out of Space (H. P. Lovecraft)
PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV) PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV)
I'm the Satan (Mötörhead - David Bowie cover) I'm the Satan  (Mötörhead - David Bowie cover)
Satan Superstar (Lords of Salem clip) Satan Superstar (Lords of Salem clip)
Öitä Öitä
Börh 2 Börh 2
terveet kädet - tornion kevät (lyrics) terveet kädet - tornion kevät (lyrics)
Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses
ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video) ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video)
Roky Erickson - Two Headed Dog Roky Erickson - Two Headed Dog
Siouxsie And The Banshees - Spellbound Siouxsie And The Banshees - Spellbound
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
Billy Idol - Save Me Now (OV) Billy Idol - Save Me Now (OV)
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen
COF - From the Cradle Of Enslave (Dani Filth Introducing) COF - From the Cradle Of Enslave (Dani Filth Introducing)
Feels börh man :3 Feels börh man :3
 851 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
29.08.2020 00:19:46
[ + 5 | ]

Siivouspäivän linnaleikit :3

[47051] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [391x436] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

siivous

(27)  · 

tuoli

(82)  · 

linnake

29.08.2020 07:41:10 | 21:08:03
#381228 [+-] Piilota Suosittele

Siivouspäivän linnakeleikit :3

(Niin monta unohdettua börhotsikkoa ja kadotettu sivuhistoria mutta tämän uskoakseni muistan :3 )

Vahva epäilys siivoustilanteesta myös profiilikuvassa, tuimahko Morttikurks viittaisi huutavaan imurihirviöön >:3
Edit: Onneksi ei, olikin vakavaa liiketoimintaa naruleikin parissa ;3 *jihuu!* :333

29.08.2020 21:10:53
#381483 [+-] Piilota Suosittele

>>381236

otsikko

I see what you did there :3

"Ooh, lintuja :3 ...Mitä asiaa huumon? O__O *RÄPS*" :3 Komea kuva linnanherrasta :3

"Ei onnistuisi enää!" ;3


Muistelen että ennenkin on ollut puhetta että Mortti kuuluu ksksks-kategoriaan :3 Toimiikos Maikille paremmin ksksks vai pspsps? ;3 #tämäontärkeääkoskabörh

29.08.2020 23:22:37 | 23:27:33
#381560 [+-] Piilota Suosittele

>>381501

:3
"pspspspspsps"
puolen kilsan päässä pusikko suhisee

"Mäy mäy mäy mäy mäy!!!" :3 *töps töps töps*

Tai vaihtoehtoisesti, fysiologisista syistä ei mäy mäy mäytä, vaan hyväntahtoinen ">:3" ;3

30.08.2020 19:19:46
#381877 [+-] Piilota Suosittele

>>381560
Osaa se Vivis piiloutuakin jos ei seura kiinnosta.

Tuntuu että reviiri on muutenkin laajentunut kun minä ja Karvinen on näytetty vähän kauempaa paikkoja :3

30.08.2020 23:15:55 | 23:17:36
#381983 [+-] Piilota Suosittele

>>381877


Helppo uskoa, onhan hän armoitettu maastobörh :3


Kaikkien piiloleikkien takuuvarma voittaja kun pelaa tosissaan ;3 Sitten ilmoitellaan verbaalisesti kun halutaan taas huumonin löytävän :3

Kannattanut käydä hetereissuilla ;3 Mäy mäy mäystä ja juoksemisesta päätellen, ei tule kysymykseenkään että sinulla olisi jotain omia salaisuuksia >:3 (onneksi haluatkin jakaa kaiken Mortin kanssa, koska jakaisit kuitenkin ;3 )

Börhystävysten seikkailut lähentelevät jo legendaa :3 Jännää ja jihuuta tuplabörheästi :333 Ja juttelukaveri joka ei mäykielessä sorru kielioppivirheisiin ;3

31.08.2020 02:27:16 | 02:27:30
#382041 [+-] Piilota Suosittele

>>381983

Tuommoisen tabbyn ruskeanharmaa maastoväri on täydellinen heinä- ja risumaastoon :3

Useimmiten lähtee matkaan jos on pspspspispittelyetäisyyden päässä. Viimeistään metsätielle katoava selkää saa jahtivietin heräämään ;3

[ 11 viestiä | ]