Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Bloodhound Gang - Use Your Fingers (1995) [FA] Bloodhound Gang - Use Your Fingers (1995) [FA]
Led Zeppelin - Stairway To Heaven ᴴᴰ (Legendado/Tradução PTBR) Led Zeppelin - Stairway To Heaven ᴴᴰ (Legendado/Tradução PTBR)
Monster Magnet - Cry (OV) Monster Magnet - Cry (OV)
Isis - Wavering Radiant [FA] Isis - Wavering Radiant [FA]
Korpiklaani - Harmaja Korpiklaani - Harmaja
Banned Banned
More Than This More Than This
3-D Maalaus 3-D Maalaus
Ugly Kid Joe - Everything About You Ugly Kid Joe - Everything About You
The Strange High House in the Mist The Strange High House in the Mist
Samuel katti :3 Samuel katti :3
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
Blastoyz - Mandala (OV) Blastoyz - Mandala (OV)
Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen
Nugs ;3 Nugs ;3
Her Countenance Her Countenance
Strategic value: Absolute Strategic value: Absolute
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
Maikki Maikki
Local H - Bound For The Floor Local H - Bound For The Floor
Huora - Puukottaja Huora - Puukottaja
AVATAR - Hunter Gatherer (OV FA, Lyrics) AVATAR - Hunter Gatherer (OV FA, Lyrics)
Ananas <3 Ananas <3
 695 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]