Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Marilyn Manson - Deep six Marilyn Manson - Deep six
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Video) Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Video)
Nirvana - Scentless Apprentice Nirvana - Scentless Apprentice
Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta
Vastakkaisuudet Vastakkaisuudet
Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus
The Best Blues Guitar Lesson The Best Blues Guitar Lesson
Trains - Porcupine Tree Trains - Porcupine Tree
Krooh pyyh 😻 Krooh pyyh 😻
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Equilibrium - The Church Scene Equilibrium - The Church Scene
Nightsatan and the Loops of Doom (k-16) Nightsatan and the Loops of Doom (k-16)
Yep. Yep.
Hexvessel: Halloween - Misfits cover Hexvessel: Halloween - Misfits cover
Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Isis - Wavering Radiant [FA] Isis - Wavering Radiant [FA]
Proud 3evill Proud 3evill
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
Nams :3 Nams :3
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Öitä Öitä
Joulupesu Joulupesu
 695 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]