Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

MARILYN MANSON - Saturnalia (backmasking masquarade) MARILYN MANSON - Saturnalia (backmasking masquarade)
Nams :3 Nams :3
Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3 Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3
Hienoa taustamusiikkia Hienoa taustamusiikkia
5. luukku 5. luukku
Marilyn Manson - Cryptorchid Marilyn Manson - Cryptorchid
It seemed they would start breathing again... It seemed they would start breathing again...
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
Telttaileva Kukkaismortti :3 Telttaileva Kukkaismortti :3
Fall of Efrafa - Owsla - Elil -Inlé (2006-2009) [FA trilogy] Fall of Efrafa - Owsla - Elil -Inlé (2006-2009) [FA trilogy]
Rex Orange County - Loving is Easy (feat. Benny Sings) [OV] Rex Orange County - Loving is Easy (feat. Benny Sings) [OV]
Jurassic Rock TV - Haastattelussa Mokoma Jurassic Rock TV - Haastattelussa Mokoma
Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV] Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV]
Eläin-vine kompilaatio :3 Eläin-vine kompilaatio :3
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Kumikameli - Tuomittu juntiksi Kumikameli - Tuomittu juntiksi
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
31 - Aerosmith - "Dream on" 31 - Aerosmith - "Dream on"
Marilyn Manson - Angel With The Scabbed Wings Marilyn Manson - Angel With The Scabbed Wings
Hapsi_:n tuotoksia :3 Hapsi_:n tuotoksia :3
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
The Gits - Second Skin (live) The Gits - Second  Skin (live)
Nightsatan and the Loops of Doom (k-16) Nightsatan and the Loops of Doom (k-16)
WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix
 506 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
29.09.2020 08:18:56
[ + 2 | ]

Vesiväritestaustausta (ja nakuankan naamakuva)

[48195] [995305_10207471406276953_7609863481171466049_n.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
995305_10207471406276953_7609863481171466049_n.jpg

vesiväri

 · 

tuherrus

29.09.2020 17:20:00 | 17:21:04
#394204 [+-] Piilota Suosittele

394200

Kuka taitelija on ikinä laittanut tuhrutaulunsa näytteille? Olisi vähän hullunkurista semmoinen. Jopa naurettavaa.

Mutta ilmeisesti pensselinkuivauslautani on mielenkiintoinen. Kiitos katsomisesta.

[ 10 viestiä | ]