Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix
Kastraattilaulaja Kastraattilaulaja
Kuva2 Kuva2
Marilyn Manson - The Beautiful People (Lyrics) Marilyn Manson - The Beautiful People (Lyrics)
Jokerikissa Jokerikissa
Ihmebantu - kakka Ihmebantu - kakka
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
Coccolino Deep - Donnie Darko Coccolino Deep - Donnie Darko
Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi
Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer (FA) Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer  (FA)
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3 Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
Mona Stöö Mona Stöö
Rob Zombie - Never Gonna Stop (The Red Red Kroovy) Rob Zombie - Never Gonna Stop (The Red Red Kroovy)
Kuvakommentti Kuvakommentti
System Of A Down - Hypnotize (OV) System Of A Down - Hypnotize (OV)
Marilyn Manson - The Reflecting God Marilyn Manson - The Reflecting God
Vivamort engages direct control Vivamort engages direct control
Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP
If Alex Jones Did Voiceover for Doom If Alex Jones Did Voiceover for Doom
Queen - A Kind of Magic (Official Video) Queen - A Kind of Magic (Official Video)
Vastakkaisuudet Vastakkaisuudet
Ajattara - Kalmanto (FA) Ajattara - Kalmanto (FA)
 1 154 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 18:21:40
[ + 2 | ]

MC Taakibörsta: PA 2001


runkkupäivä

 · 

rap

(56)  · 

ukko

(37)  · 

davo

 · 

edu

01.10.2020 06:01:26
#394804 [+-] Piilota Suosittele

Tätä tuli ennen kuunneltu ja paljon.
Aika jännä ku oon pari päivää tässä hokenut itselleni et ''Taaki Börstaa!'' ja nyt laitoit sitten videon tänne.

01.10.2020 07:20:35
#394812 [+-] Piilota Suosittele

>>394808
Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.

[ 3 viestiä | ]