>>394808 Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix
Kastraattilaulaja
Kuva2
Marilyn Manson - The Beautiful People (Lyrics)
Jokerikissa
Ihmebantu - kakka
Mitä saisi olla...
Coccolino Deep - Donnie Darko
Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi
Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer (FA)
Vain roolipelijutut
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
Mona Stöö
Rob Zombie - Never Gonna Stop (The Red Red Kroovy)