Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

White Stripes - White moon (lyrics) White Stripes - White moon (lyrics)
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
Toadies - Possum Kingdom Toadies - Possum Kingdom
Kun darralla on sointu Kun darralla on sointu
Hale & Pace - Alcoholics Anonymous Hale & Pace - Alcoholics Anonymous
Syntymäpäiväyllätys Syntymäpäiväyllätys
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
System of a Down - Forest System of a Down - Forest
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
Fever - Peggy Lee Fever - Peggy Lee
Hapsi_:n tuotoksia :3 Hapsi_:n tuotoksia :3
Equilibrium Equilibrium
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Juuri näin :DD Juuri näin :DD
Ayy - kuvakommentti Ayy - kuvakommentti
Little Horn Little Horn
Nine Inch Nails - The Perfect Drug Nine Inch Nails - The Perfect Drug
Tonttuvahti Tonttuvahti
Narsissipelto Narsissipelto
Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV) Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV)
BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV] BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV]
Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4) Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4)
ɴɪʀᴠᴀɴᴀ — ɪɴᴄᴇꜱᴛɪᴄɪᴅᴇ [ꜰa] ɴɪʀᴠᴀɴᴀ — ɪɴᴄᴇꜱᴛɪᴄɪᴅᴇ [ꜰa]
Lelu Lelu
 766 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.71 MB, 4 tiedostoa
23.04.2019 20:27:35
[ + 3 | ]

Ikuisti börheytensä :3

[28482] [photo_blob0_24259469.jpg] [0.28 MB] [719x959] [] []
photo_blob0_24259469.jpg
[28481] [thumbnail_blob0_7603372.jpg] [0.15 MB] [1040x780] [] []
thumbnail_blob0_7603372.jpg
[28480] [thumbnail_blob0_7831283.jpg] [0.1 MB] [1040x780] [] []
thumbnail_blob0_7831283.jpg
[28479] [thumbnail_blob0_7932058.jpg] [0.17 MB] [1040x780] [] []
thumbnail_blob0_7932058.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5204)  · 

börh

(1047)  · 

selfie

(37)  · 

börhie

 · 

selfiet

23.04.2019 20:43:05
#193093 [+-] Piilota Suosittele

>>193087

No mä sitä mietin että kumpi on kyseessä mutta päädyin paitaan :3 Joo siitä episodistahan on vielä enemmän aikaa kuin pannan vaihtumisesta :3

Mutta viestini pätee silti :3 Sininen ja vihreä kaulapanta (ja mitä sitä ennen oli, en muista) myös nevö föget :3

[ 4 viestiä | ]