Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan Se murenee heti kun paikkansa muistaa Takoo nälkä kuvia unettoman silmään Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Oi tule luoksemme Olit rampa tahi sokea On lähtösi varma Halpa ja nopea Ei ihminen ansaitse saada parempaa Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi kaikki ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Toinen perään pysähtyy Jalkojaan itkemään Ruumiiden keskellä Katsoo verisiä käsiään Hetkeksi kaikki hidastuu Eikä tunne mitään Nyt se on loppu Nyt ei enää
"Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa"
[
1 viestiä
|
]
⭰
Herrasbörh lepäilemässä :3
Stabbing Westward - Save Yourself (OV)
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch
The Heavy- This ain't No Place For No Hero
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Pari vanhaa killiä ;3
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Pink Floyd - Marooned (Official Music Video)
Piilokuvia (löydätkö?)
Witchouse vaporware
Marilyn Manson - Cake and Sodomy
Pet Shop Boys - West End Girls
Khyl
The Best Blues Guitar Lesson
Bloodhound Gang - Your Only Friends Are Make Believe