Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Kissakoelma nummero börh Kissakoelma nummero börh
Ihanaiskokoelma Ihanaiskokoelma
Kuvaotokset #8 Kuvaotokset #8
Different People Different People
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Koirakollaasi Koirakollaasi
Kuvaotokset #32 Kuvaotokset #32
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
Faktoja Faktoja
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Lehtijuttuja 3 Lehtijuttuja 3
Kemistikissa Kemistikissa
Kuvaotokset #48 Kuvaotokset #48
Epäonnistumiskokoelma 0.5 Epäonnistumiskokoelma 0.5
kuvakommentteja kuvakommentteja
Halloween-kokoelma Halloween-kokoelma
Failkokoelma Failkokoelma
Putin peruna lisko Putin peruna lisko
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
työ äijä koko elma työ äijä koko elma
Juhannuspäivän kipsuttelua :3 Juhannuspäivän kipsuttelua :3
Kuvaotokset #40 Kuvaotokset #40
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
 813 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5203)  · 

joki

(26)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]