Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
DANK MEMES DANK MEMES
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Kuvaotokset #51 Kuvaotokset #51
Nutshots Nutshots
Kissakoelma nummero börh Kissakoelma nummero börh
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
Yks yhteen Yks yhteen
Kissakimara Kissakimara
Ei jaksa keksiä otsikoita 61 Ei jaksa keksiä otsikoita 61
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma
Tinderin kermaa osa 1 Tinderin kermaa osa 1
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
Kuvaotokset #44 Kuvaotokset #44
Kuvaotokset #26 Kuvaotokset #26
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Puns Puns
Diabeetus Diabeetus
Kissakokoelma Kissakokoelma
A Round of Roast A Round of Roast
Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma
Ei jaksa keksiä otsikoita 29 Ei jaksa keksiä otsikoita 29
 813 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5203)  · 

joki

(26)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]