Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Praise me like you should :3 Praise me like you should :3
Ei jaksa keksiä otsikoita 78 Ei jaksa keksiä otsikoita 78
Kuvaotokset #7 Kuvaotokset #7
Turhia kuvia 7 Turhia kuvia 7
Kuvaotokset #50 Kuvaotokset #50
Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos) Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos)
Kuvaotokset #5 Kuvaotokset #5
Fails Fails
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
Turhia kuvia 11 Turhia kuvia 11
Kuvaotokset #29 Kuvaotokset #29
Kuvaotokset #19 Kuvaotokset #19
Sekalaisia Sekalaisia
Midäs däällä on buuhattu :3 - kokoelma Midäs däällä on buuhattu :3 - kokoelma
Kun kolmannen aallon feminismi pyyhkäisee sinut mukanaan Kun kolmannen aallon feminismi pyyhkäisee sinut mukanaan
Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä
A Round of Roast A Round of Roast
Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
Hyvänmielen medioita Hyvänmielen medioita
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
Autoileva kansa 3 Autoileva kansa 3
Uskontokokoelma Uskontokokoelma
More money more börh - kokoelma More money more börh - kokoelma
 813 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5203)  · 

joki

(26)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]