Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kuvaotokset #49 Kuvaotokset #49
Uutisotsikoita ja -juttuja 3 Uutisotsikoita ja -juttuja 3
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
Kuvaotokset #22 Kuvaotokset #22
Tinderin kermaa osa 2 Tinderin kermaa osa 2
Kissakuvia Kissakuvia
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Kissakuvia Kissakuvia
Nyt sattuu kokoelma Nyt sattuu kokoelma
Rick panttilainailee Rick panttilainailee
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Pötkatteja Pötkatteja
Kissakokoelma Kissakokoelma
Smudge the cat Smudge the cat
Uksi auki! Uksi auki!
Kissat elämän taiteilee ;3 Kissat elämän taiteilee ;3
Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma
Lehtijuttuja 3 Lehtijuttuja 3
Vauvatesti Vauvatesti
Pöljiä ihmisiä Pöljiä ihmisiä
Kissakompilaatio :3 Kissakompilaatio :3
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Turhia kuvia 3 Turhia kuvia 3
Ihanaiskokoelma Ihanaiskokoelma
 813 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5203)  · 

joki

(26)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]