Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Faktoja Faktoja
Kellotamme tv:tä - kokoelma Kellotamme tv:tä - kokoelma
Kuvaotokset #4 Kuvaotokset #4
Turhia kuvia 8 Turhia kuvia 8
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
Uutisotsikoita ja -juttuja 2 Uutisotsikoita ja -juttuja 2
Auttava tassu, Ota nämä, Se on kala   Auttava tassu, Ota nämä, Se on kala  
/woooosh /woooosh
Kissekasa Kissekasa
Lyhyitä ja hassuja Lyhyitä ja hassuja
Maukumob Maukumob
Rakennustapakokoelma Rakennustapakokoelma
Yks yhteen Yks yhteen
Se on näitä päiviä... 2 Se on näitä päiviä... 2
huiska,kääk,mutkallaan,paini ja ylösalaisin huiska,kääk,mutkallaan,paini ja ylösalaisin
Teurastajan tarinoita Teurastajan tarinoita
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Ajankohtainen kollaasi Ajankohtainen kollaasi
Epäonnistumiskokoelma 2 Epäonnistumiskokoelma 2
Uutisotsikoita ja -juttuja 3 Uutisotsikoita ja -juttuja 3
Eläinkuvia Eläinkuvia
Börhelletäänpä tämä juttu :3 Börhelletäänpä tämä juttu :3
Tiedejuttuja 2 Tiedejuttuja 2
Muutama webm 35 Muutama webm 35
 886 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.86 MB, 6 tiedostoa, 15.08.2020 14:55:36
[ + 0 | ]

Kokki kolmoset

[46480] [tiedosto-1.gif] [0.32 MB] [340x210] [] []
tiedosto-1.gif
[46479] [tiedosto-2.gif] [2.91 MB] [347x347] [] []
tiedosto-2.gif
[46478] [tiedosto-3.gif] [0.89 MB] [400x299] [] []
tiedosto-3.gif
[46477] [tiedosto-4.gif] [3.94 MB] [498x280] [] []
tiedosto-4.gif
[46476] [tiedosto-5.gif] [0.56 MB] [296x200] [] []
tiedosto-5.gif
[46475] [tiedosto-6.gif] [3.24 MB] [480x268] [] []
tiedosto-6.gif

pizza

(167)  · 

keittiö

(39)  · 

fail

(95)
15.08.2020 15:25:27
#374954 [+-] Piilota Suosittele

Toisessa pelkää rasvaroiskeita ja työntää naaman kiinni kattilaan, viimeinen on vaan Viherahon kokkikoulun kasvatti...

15.08.2020 20:26:48
#375061 [+1] Piilota Suosittele

>>374954 Voi YRrrJÖöö... Pasin paskasessa keittiössä tapahtunutta: "Kattilaan kiehumaan kalapuikot ranskalaisilla, vähän perunasipuli sekotusta, makarylliä ja noita viimeviikolla roskiksesta löytyneitä lihapullia. Nää vähän tuoksuu huonolle, mutta eiköhän ne vitun pöpöt kuole keitettäessä. Testataas samalla tota lahjotuksena rontille tullutta koiranmakkaraa. Joo hyvää tää on."

[ 4 viestiä | ]