Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Ajankohtainen kollaasi Ajankohtainen kollaasi
Koirakollaasi Koirakollaasi
Kuvaotokset #40 Kuvaotokset #40
Sekalaisia osa ö Sekalaisia osa ö
kuvakommentteja 2 kuvakommentteja 2
Köllötteleviä kisuja Köllötteleviä kisuja
Kuvaotokset #47 Kuvaotokset #47
Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä
työ äijä koko elma työ äijä koko elma
Goodguy Cat Goodguy Cat
Kattirypäs Kattirypäs
Kuvaotokset #20 Kuvaotokset #20
Uksi auki! Uksi auki!
Kissakuvia Kissakuvia
Jännäjuttuja osa I Jännäjuttuja osa I
Eläinjuttukokoelma Eläinjuttukokoelma
Kuvaotoksista unohtunut maisemakuva Kuvaotoksista unohtunut maisemakuva
Kuvaotokset #3 Kuvaotokset #3
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Kuvaotokset #6 Kuvaotokset #6
Kellotamme tv:tä - kokoelma Kellotamme tv:tä - kokoelma
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Walk of Shame Walk of Shame
DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
 886 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.86 MB, 6 tiedostoa
15.08.2020 14:55:36
[ + 0 | ]

Kokki kolmoset

[46480] [tiedosto-1.gif] [0.32 MB] [340x210] [] []
tiedosto-1.gif
[46479] [tiedosto-2.gif] [2.91 MB] [347x347] [] []
tiedosto-2.gif
[46478] [tiedosto-3.gif] [0.89 MB] [400x299] [] []
tiedosto-3.gif
[46477] [tiedosto-4.gif] [3.94 MB] [498x280] [] []
tiedosto-4.gif
[46476] [tiedosto-5.gif] [0.56 MB] [296x200] [] []
tiedosto-5.gif
[46475] [tiedosto-6.gif] [3.24 MB] [480x268] [] []
tiedosto-6.gif

pizza

(167)  · 

keittiö

(39)  · 

fail

(95)
15.08.2020 15:25:27
#374954 [+-] Piilota Suosittele

Toisessa pelkää rasvaroiskeita ja työntää naaman kiinni kattilaan, viimeinen on vaan Viherahon kokkikoulun kasvatti...

15.08.2020 20:26:48
#375061 [+1] Piilota Suosittele

>>374954 Voi YRrrJÖöö... Pasin paskasessa keittiössä tapahtunutta: "Kattilaan kiehumaan kalapuikot ranskalaisilla, vähän perunasipuli sekotusta, makarylliä ja noita viimeviikolla roskiksesta löytyneitä lihapullia. Nää vähän tuoksuu huonolle, mutta eiköhän ne vitun pöpöt kuole keitettäessä. Testataas samalla tota lahjotuksena rontille tullutta koiranmakkaraa. Joo hyvää tää on."

[ 4 viestiä | ]