Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
Kissakimara Kissakimara
Rick panttilainailee Rick panttilainailee
Epäonnistumiskokoelma 1 Epäonnistumiskokoelma 1
Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta
Random Random
Eläinkuvia Eläinkuvia
Sekalaisia osa ö Sekalaisia osa ö
Tiedejuttuja Tiedejuttuja
Fails Fails
Julianin koettelemus Julianin koettelemus
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Lyhyitä ja hassuja Lyhyitä ja hassuja
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
Kissabläjäys Kissabläjäys
Kuvaotokset #21 Kuvaotokset #21
Kuvaotokset #48 Kuvaotokset #48
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Kuvaotokset #20 Kuvaotokset #20
Turhia kuvia 2 Turhia kuvia 2
Kemistikissa Kemistikissa
Mäykyvä Moshpit Mäykyvä Moshpit
Autoileva kansa 3 Autoileva kansa 3
 844 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.01 MB, 9 tiedostoa
19.03.2018 05:53:27
[ + 4 | ]

Goodguy Cat

[9284] [9SIj35h.jpg] [0.34 MB] [1920x1080] [] []
9SIj35h.jpg
[9283] [a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb] [0.09 MB] [625x569] [] []
a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb
[9282] [aBUdp18.jpg] [0.17 MB] [628x846] [] []
aBUdp18.jpg
[9281] [good-guy-cat-91828.jpg] [0.11 MB] [499x659] [] []
good-guy-cat-91828.jpg
[9280] [good-guy-cat_o_390946.jpg] [0.15 MB] [640x581] [] []
good-guy-cat_o_390946.jpg
[9279] [good-guy-cat_o_445153.jpg] [0.05 MB] [577x576] [] []
good-guy-cat_o_445153.jpg
[9278] [images.jpg] [0.09 MB] [394x394] [] []
images.jpg
[9277] [w5ZPGSW.jpg] [0.75 MB] [2475x1912] [] []
w5ZPGSW.jpg
[9276] [ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg] [0.27 MB] [640x492] [] []
ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg

kissa

(5203)  · 

mukava

 · 

reilu

 · 

hyvä

(43)  · 

jäbä

(9)
19.03.2018 12:19:39 | 12:19:51
#39456 [+-] Piilota Suosittele

En ehkä laittaisi piilolinssikoteloa turkkiin, mutta olenkin allerginen ;___; :3

syö levinneet nappulat ensin

t. ei kukaan kissa ikinä missään ;3

19.03.2018 12:30:42 | 12:31:21
#39462 [+-] Piilota Suosittele

>>39459

Joskus talloo, mutta ei yleensä. Kerran vain ollut varsinaista harmia. Oli peli kesken ja pomppasin yhtäkkiä työpöydälle kun mortti löysi windows-napin.

Ja joo... nappulat syödään aina lattialta viimeisenä... :3

19.03.2018 21:20:43 | 21:21:53
#39659 [+-] Piilota Suosittele

>>39657

Kuule, pitäiskö sun lyhentää niitä kulmakarvoja vähän? ;_; *repsiskopsisbörh* :333

En ole nyt varma että mitä kuvan pitäisi viestiä ;3 Toisaalta kirjekuorelle näyttää olevan käyttöä koska et ole heittänyt sitä pois, mutta toisaalta se on vielä noin ehjä... Veikkaan kuitenkin että kirjekuori on käytössä, Mortti taisi kerrasta oppia että ei kannata palastella sitä eikä ainakaan syödä ;3

19.03.2018 21:25:43 | 21:25:51
#39661 [+-] Piilota Suosittele

>>39659

Käyttöä odottamassa ovat nuo muut kolme samassa kasassa. Tämä yksi ottaa börhentelyt vastaan kun Mortilla on hinkua poksautella kellottamisen ohessa. :33

[ 13 viestiä | ]