Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kissabläjäys Kissabläjäys
Uutisotsikoita ja -juttuja 3 Uutisotsikoita ja -juttuja 3
Ei jaksa keksiä otsikoita 18 Ei jaksa keksiä otsikoita 18
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
You Had One Job - kokoelma You Had One Job - kokoelma
Piilokuvia (löydätkö?) Piilokuvia (löydätkö?)
Kuvaotokset #10 Kuvaotokset #10
Eläingiffejä Eläingiffejä
Puumakokoelma Puumakokoelma
Memevitsejä Memevitsejä
Kissajuttuja Kissajuttuja
Uksi auki! Uksi auki!
Mäykyvä Moshpit Mäykyvä Moshpit
Turvallisuus ennen kaikkea II Turvallisuus ennen kaikkea II
Halloween-kokoelma Halloween-kokoelma
Vesileikkejä Vesileikkejä
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
Minilintu, söpö ötökkä ja simmut Minilintu, söpö ötökkä ja simmut
Juhannuspäivän kipsuttelua :3 Juhannuspäivän kipsuttelua :3
DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Muutama webm 35 Muutama webm 35
 844 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.01 MB, 9 tiedostoa
19.03.2018 05:53:27
[ + 4 | ]

Goodguy Cat

[9284] [9SIj35h.jpg] [0.34 MB] [1920x1080] [] []
9SIj35h.jpg
[9283] [a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb] [0.09 MB] [625x569] [] []
a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb
[9282] [aBUdp18.jpg] [0.17 MB] [628x846] [] []
aBUdp18.jpg
[9281] [good-guy-cat-91828.jpg] [0.11 MB] [499x659] [] []
good-guy-cat-91828.jpg
[9280] [good-guy-cat_o_390946.jpg] [0.15 MB] [640x581] [] []
good-guy-cat_o_390946.jpg
[9279] [good-guy-cat_o_445153.jpg] [0.05 MB] [577x576] [] []
good-guy-cat_o_445153.jpg
[9278] [images.jpg] [0.09 MB] [394x394] [] []
images.jpg
[9277] [w5ZPGSW.jpg] [0.75 MB] [2475x1912] [] []
w5ZPGSW.jpg
[9276] [ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg] [0.27 MB] [640x492] [] []
ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg

kissa

(5203)  · 

mukava

 · 

reilu

 · 

hyvä

(43)  · 

jäbä

(9)
19.03.2018 12:19:39 | 12:19:51
#39456 [+-] Piilota Suosittele

En ehkä laittaisi piilolinssikoteloa turkkiin, mutta olenkin allerginen ;___; :3

syö levinneet nappulat ensin

t. ei kukaan kissa ikinä missään ;3

19.03.2018 12:30:42 | 12:31:21
#39462 [+-] Piilota Suosittele

>>39459

Joskus talloo, mutta ei yleensä. Kerran vain ollut varsinaista harmia. Oli peli kesken ja pomppasin yhtäkkiä työpöydälle kun mortti löysi windows-napin.

Ja joo... nappulat syödään aina lattialta viimeisenä... :3

19.03.2018 21:20:43 | 21:21:53
#39659 [+-] Piilota Suosittele

>>39657

Kuule, pitäiskö sun lyhentää niitä kulmakarvoja vähän? ;_; *repsiskopsisbörh* :333

En ole nyt varma että mitä kuvan pitäisi viestiä ;3 Toisaalta kirjekuorelle näyttää olevan käyttöä koska et ole heittänyt sitä pois, mutta toisaalta se on vielä noin ehjä... Veikkaan kuitenkin että kirjekuori on käytössä, Mortti taisi kerrasta oppia että ei kannata palastella sitä eikä ainakaan syödä ;3

19.03.2018 21:25:43 | 21:25:51
#39661 [+-] Piilota Suosittele

>>39659

Käyttöä odottamassa ovat nuo muut kolme samassa kasassa. Tämä yksi ottaa börhentelyt vastaan kun Mortilla on hinkua poksautella kellottamisen ohessa. :33

[ 13 viestiä | ]