En oo. Oon laiska lukemaan ja piirrosjälki ei ihan omaan mieleen niissä uusimmissa, jos jaksan niin odotan animeversioita. Olen kuullut kans samaa ennenkin Steel ball runista.
[
11 viestiä
|
]
⭰
oh no
T♂rstain Duke Fuckem
ylilauta
:)
Jumalauta ville
Gachimuchi kombat
Boku no Pico
Omakuva
Ottakaa olutta ruokajuomaksi
kissojen talvirieha
Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note