Perustaja ePeKePe

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 09.03.2018 12:54:37 Jäseniä 2 Vierailuja 719 Medioita 104

vytsy vytsy

Supermariocat Bros. Supermariocat Bros.
Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note
Nyt tuomitsen vain kauniita ihmisiä ;3 Nyt tuomitsen vain kauniita ihmisiä ;3
Benito Mussolini: The Anime Benito Mussolini: The Anime
Karaokea vähän kännissä Karaokea vähän kännissä
Roosa Roosa
PäästäniMajava PäästäniMajava
:) :)
Tuomiopäivän hylje Tuomiopäivän hylje
Maanantain riisit Maanantain riisit
Ole tarkka...OTA PIRKKA! Ole tarkka...OTA PIRKKA!
Varg metsästämässä Varg metsästämässä
Söpö börheliini :3 Söpö börheliini :3
"syö itse kaalipaskasi" "syö itse kaalipaskasi"
Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla
Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
skottilainen Pipsa possu skottilainen Pipsa possu
Boku no Pico Boku no Pico
Luolan ainoa keijukainen Luolan ainoa keijukainen
Iltapäivää - Sunny Afternoon Iltapäivää - Sunny Afternoon
kissojen yllärikoe kissojen yllärikoe
hahaa etpäs mahdu siitä :3 hahaa etpäs mahdu siitä :3
Beatbox Beatbox
 775 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
21.04.2019 17:13:00
[ + 3 | ]

Tehokas vispilä

[28290] [085kmtzm.jpg] [0.26 MB] [2048x1536] [] []
085kmtzm.jpg

vispilä

01.05.2019 12:34:38 | 12:48:41
#196322 [+-] Piilota Suosittele

>>196280
Termodynaamisesti lasku on aika hankala koska konvektio, lämmönjohtuminen, jne. Mutta jos mietitään, että 2 m pitkä noin 4,5 cm hakaisijainen kaapeli lämpenee vielä noin 45 W teholla niin kai sekin vähän lämmin on. Vedenkeittimissä on halkaisaltaan noin 1 cm ja 30 cm pitkä rautainen vastus ja tehoa 2 kW ja vesi lämpenee kiehuvaksi muutamassa minuutissa. Resistiivisyyksien suhde on noin 6. Jos tuolla skaalaa suoraan niin vielä 225 cm kiehuttaa veden jos on oikosulussa. Jos moottorin hyötysuhde on esim. 60% niin 40% tehosta menee lämmittämiseen ja 9 cm paksu piuha vielä keittää vettä hyvin.

01.05.2019 12:39:12
#196324 [+-] Piilota Suosittele

>>196322
Kiitos. Ei se sit iha niin hirveen paksu kaapeli tarvi olla kiinni 450kW sähkövatkaimessa. Ajattelin et puhutaa jostai monta metrii paksust :D

[ 9 viestiä | ]