Perustaja ePeKePe

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 09.03.2018 12:54:37 Jäseniä 2 Vierailuja 719 Medioita 104

vytsy vytsy

Wanha Wanha
Suomi televisiota menneiltä ajoilta Suomi televisiota menneiltä ajoilta
Taidetta Taidetta
Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla
I'm Just a Cat and I'm Doing Cat Stuff I'm Just a Cat and I'm Doing Cat Stuff
Etukameran avaus Etukameran avaus
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note
Turripuku Turripuku
Sampo Sampo
Turbulenssin uhri Turbulenssin uhri
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
et vie pitsaani >:3 et vie pitsaani >:3
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
tähä rytmii tähä rytmii
hahaa etpäs mahdu siitä :3 hahaa etpäs mahdu siitä :3
Suomalaista animea Suomalaista animea
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
Rasvan lento ja perse/ tuhka Rasvan lento ja perse/ tuhka
Hemuli toivoo Hemuli toivoo
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Brrr! Brrr!
peggo peggo
Kaubs Piit esittää tarjouksen Kaubs Piit esittää tarjouksen
 1 342 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(524)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]