Perustaja ePeKePe

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 09.03.2018 12:54:37 Jäseniä 2 Vierailuja 719 Medioita 104

vytsy vytsy

ISO RAUTA ISO RAUTA
Rasvan lento ja perse/ tuhka Rasvan lento ja perse/ tuhka
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
kissojen yllärikoe kissojen yllärikoe
Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa
Tunne taulukko Tunne taulukko
Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo! Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo!
Kulkukissa Kulkukissa
Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video
"syö itse kaalipaskasi" "syö itse kaalipaskasi"
Hemuli toivoo Hemuli toivoo
Supermariocat Bros. Supermariocat Bros.
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
postal 2 kissat postal 2 kissat
Peräkärryllä pääs märkä pieru Peräkärryllä pääs märkä pieru
peggo peggo
PäästäniMajava PäästäniMajava
Gachimuchi kombat Gachimuchi kombat
Medium börh Medium börh
Oho saatana t. kisse Oho saatana t. kisse
Heleät soinnut Heleät soinnut
Tuomiopäivän hylje Tuomiopäivän hylje
tule tänne, tule tule tule tänne, tule tule
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
 1 342 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(524)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]