Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Natsi Natsi
Komari halusi vain olla Hitler Komari halusi vain olla Hitler
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
Kai teiltä keittiö löytyy Kai teiltä keittiö löytyy
ätmi luolastossa.. ätmi luolastossa..
kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh
Look at this person Look at this person
Maisema Maisema
hyvää itsenäisyys päivää hyvää itsenäisyys päivää
ja elämä hymyilee ja elämä hymyilee
Gronttia Metsästämässä 3 Gronttia Metsästämässä 3
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
JJ, Judenjob JJ, Judenjob
slipponen :DD slipponen :DD
aikaa tappaessa aikaa tappaessa
oh dogs oh dogs
iso paha puli joi akun kiljut part1 iso paha puli joi akun kiljut part1
On aika transendoitua On aika transendoitua
Uudet drinkit Uudet drinkit
Jokeri-Niinistö Jokeri-Niinistö
Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti
Elämän suuria kysymyksiä Elämän suuria kysymyksiä
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
teemukisse teemukisse
 916 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto
10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]