Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

bear trap bear trap
Nihilismi Nihilismi
Ai et jaksa juua? No juo lissää Ai et jaksa juua? No juo lissää
Koiro ja Laure Koiro ja Laure
3 pientä porsasta 3 pientä porsasta
Hit that tit :3 Hit that tit :3
Herkku Herkku
Muotia Muotia
@Jhnna innostuu instagrammailuun :3 @Jhnna innostuu instagrammailuun :3
Pullenah Pullenah
Mestari Milos Mestari Milos
Puun istutus Puun istutus
Pörriäiset Pörriäiset
Bullea Bullea
Im so Happy Im so Happy
nentit nentit
ime sykkivää ime sykkivää
PSYKOOSIT PSYKOOSIT
ätmi luolastossa.. ätmi luolastossa..
Ilmeeni kun väännän ripulia Ilmeeni kun väännän ripulia
Boomer livin Boomer livin
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
Loli Rick Loli Rick
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
 916 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto
10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]