Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Höpöt housussa Höpöt housussa
Siellä on kissa siellä putkessa Siellä on kissa siellä putkessa
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh
Sulate juustoa Sulate juustoa
hehe hehe
Kroirra Kroirra
Iloinen koira :3 Iloinen koira :3
poppa mies poppa mies
Lisää venäläisiä sinkkuja Lisää venäläisiä sinkkuja
börheä animekissa börheä animekissa
Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi
Im so Happy Im so Happy
nonononooo.webm nonononooo.webm
Mukuloita Mukuloita
Pop Team Gondola! Pop Team Gondola!
hyvää uuta vuota hyvää uuta vuota
Halpaa on Halpaa on
Nigga Nigga
Taikuri Taikuri
Jippii! Jippii!
mau mau
HMMMM HMMMM
Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta
 916 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto
10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]