Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Komari halusi vain olla Hitler Komari halusi vain olla Hitler
Tehoaako myös raiskaajiin Tehoaako myös raiskaajiin
itse tyydytys itse tyydytys
GACHIFOREST GACHIFOREST
Look at this person Look at this person
pupujussi pupujussi
Herkku Herkku
Kipinä Kipinä
Shamefur Dispray! Shamefur Dispray!
kitarasoolo kitarasoolo
Työtapaturma Työtapaturma
Se on kuin tauti Se on kuin tauti
hyvää uuta vuota hyvää uuta vuota
Kuvaotokset #16 Kuvaotokset #16
Vaapukkamehua Vaapukkamehua
Unohti turvasanan Unohti turvasanan
Kai teiltä keittiö löytyy Kai teiltä keittiö löytyy
Yläkerran läski paskalla Yläkerran läski paskalla
Muutama webm 17 Muutama webm 17
Kimppa kivaa Kimppa kivaa
börheä animekissa börheä animekissa
Ilmeeni kun väännän ripulia Ilmeeni kun väännän ripulia
Maisema Maisema
cool club cool club
 916 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto
10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]