Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Gronttia Metsästämässä 3 Gronttia Metsästämässä 3
Laskeutui pehmeästi päälleen Laskeutui pehmeästi päälleen
Kimppa kivaa Kimppa kivaa
:-D :-D
Look at this person Look at this person
Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh
Minä en ole mieS Minä en ole mieS
krapula krapula
Mikään ei poista mitään Mikään ei poista mitään
dub dub
Uudet drinkit Uudet drinkit
tähhti patina tähhti patina
Aku's Diner Aku's Diner
Sale vaali-iltana Sale vaali-iltana
Chad ja virgin nauraa juuri sinulle Chad ja virgin nauraa juuri sinulle
Taikuri Taikuri
Noclipping enabled Noclipping enabled
Vituttaa kuin juutalaista suihkussa Vituttaa kuin juutalaista suihkussa
Huutiainen :D Huutiainen :D
aylmaoo aylmaoo
nam :) nam :)
mämmi mämmi
Israel Israel
Nyt tuntuu höpöltä Nyt tuntuu höpöltä
 916 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto
10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]