Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Talvi on tulossa Talvi on tulossa
Juokaa säännöllisesti vettä :) Juokaa säännöllisesti vettä :)
nonononooo.webm nonononooo.webm
Sikailu intensifioituu Sikailu intensifioituu
Hapsin voileipäongelmaan ratkaisu Hapsin voileipäongelmaan ratkaisu
iso paha puli joi akun kiljut part1 iso paha puli joi akun kiljut part1
Roskasaari meressä ;__; Roskasaari meressä ;__;
>tarkkana kuin porkkana >tarkkana kuin porkkana
Oluta ja sispiä Oluta ja sispiä
Koiro ja Laure Koiro ja Laure
Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta
>tou :D >tou :D
GACHIFOREST GACHIFOREST
Sale vaali-iltana Sale vaali-iltana
perc perc
Taivaallinen vittusaatana Taivaallinen vittusaatana
Ricpound Ricpound
Pizza vs He-Man Pizza vs He-Man
mämmi mämmi
mejoni viikonpäivät mejoni viikonpäivät
Työtapaturma Työtapaturma
oh dogs oh dogs
Pörriäiset Pörriäiset
ruokailen vain tästä ruokailen vain tästä
 1 071 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
24.07.2020 02:49:50
[ + 10 - | ]

Suomen tykistö talvisodassa

[45464] [talvisota.jpg] [0.12 MB] [1183x741] [] []
talvisota.jpg

suomi

(394)  · 

talvisota

(24)  · 

metso

 · 

angry

 · 

birds

24.07.2020 03:10:16
#367206 [+1] Piilota Suosittele

Voi voi. Lapsirukat.
Tykistö on se Suomen voimakkain aselaji.
Itse kuulun ilmatorjuntaan, josta sielläkin tulee ulos tykimiehenä, mutta ilman tykistöä kiväärimiehet olisivat yksin kooärhoon kanssa ilman edes ilmavoimien tukea.
Tykistö valloittaa.
Jalkaväki miehittää.

24.07.2020 14:17:33
#367322 [+1] Piilota Suosittele

>>367206

Modernin sotakoneiston toimintakyvyn määrittelee aselajien yhteistoiminnan toimivuus. Tykistö ilman puolustusta vaihtaa omistajaa pikaisesti, jalkaväki ilman tulitukea ei pääse miehittämään mitään ja panssarit ilman jalkaväen suojaa voidaan tuhota helposti väijystä.

Ilmavoimat on ehkä jonkinlainen jokerikortti mutta se taas ei mitenkään voi toimia kuin rintamalinjan takaa.

Kivi, sakset ja paperi.

24.07.2020 18:01:30
#367400 [+-] Piilota Suosittele

>>367322 Vittu Sissit päriää omillaan muut imee toistensa kulleja selvitäkseen. Jos Suomen armeijan sotilaat olis kaikki yhtä kovia ku heikoin Sissi tää olis Suur-Suomi. Tykkimiehet on 99% homoja @retardialkkis 110% homo

25.07.2020 16:42:18
#367661 [+-] Piilota Suosittele

>>367534 Mene sinä saatanan Quasimodo imemään vaikka homo-harrin kyrpää Norjan tuntureille ku sinusta ei Notredamen palon jälkeen ole ollu vitunkaan hyötyä tälle maailmalle edes perkele kellonsoittajana

26.07.2020 13:34:14
#367962 [+-] Piilota Suosittele

>>367661
Autovarkaan itku on parasta sunnuntaisin.
Ymmärrän, että kiukuttaa, kun ainoa asia johon kykenee on netissä nimettömänä vittuilu, kun elämä on paskottu jo alkumetreillä, mutta anna palaa. Kestän tuollaisen muille ala-asteelle jääneen päänaukomisen itkupotkuraivareineen.

26.07.2020 18:56:09
#368063 [+-] Piilota Suosittele

>>368036 Ja mitenkä vitussa sinä semmosta tähän nyt vedit? Haloo lopeta se juominen perkeleen denso alkaa sulla tuo ajatus eksyilemään aika saatanan pahasti

26.07.2020 19:14:50
#368076 [+-] Piilota Suosittele

>>368072
Etkö parempaan pysty?
Pistää naurattamaan tuollainen vajaaälyinen pelle, joka minua haukkuessaan kertoo olevansa autovaras ja pedofiili.
Nyt kun herne on jo takaraivossa asti putkahtaa viimeisenä korahduksena lasten suusta tuttu "Sinäpäs sinäpäs..."
Vedä vähän henkeä ja ehkä kupposellinen kamomillateetä ja yritä uudestaan niin katsotaan niitä kaappisi luurankoja uudestaan.

26.07.2020 22:16:47
#368138 [+-] Piilota Suosittele

>>368116 puhuu mies joka melko suoraviivasesti vetää saatana sinäpäs sinäpäs tekstiä ohi toisen kirjoittaman asian. Ei kannattais olla niin lapsensa raiskaaja-alkkis

[ 22 viestiä | ]