En oo. Oon laiska lukemaan ja piirrosjälki ei ihan omaan mieleen niissä uusimmissa, jos jaksan niin odotan animeversioita. Olen kuullut kans samaa ennenkin Steel ball runista.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Kimppa kivaa
Pelasti kamunsa
ou rait
Elämän suuria kysymyksiä
Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo!
Pärähti perunat original
Bravuuri
Taikuri
>tarkkana kuin porkkana
cool club
Male fantasy
ätmi luolastossa..
Mopon hinausta
Pizza kuuluu ananakseen
Pohjoinen börf :3
boobs
Juokaa säännöllisesti vettä :)
Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset