Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Moi mä oon Sami. Moi mä oon Sami.
poppa mies poppa mies
ja elämä hymyilee ja elämä hymyilee
ätmi luolastossa.. ätmi luolastossa..
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
Muotia Muotia
Laatua Laatua
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
Lisää venäläisiä sinkkuja Lisää venäläisiä sinkkuja
Herkku Herkku
boobs boobs
Aku's Diner Aku's Diner
Wabuu Wabuu
Bullea Bullea
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
Puun istutus Puun istutus
ööögklöklögö ööögklöklögö
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
Pop Team Gondola! Pop Team Gondola!
monille kylmä totuus monille kylmä totuus
teemukisse teemukisse
Makee lipas Makee lipas
aikaa tappaessa aikaa tappaessa
Akun väsyneet huutikset Akun väsyneet huutikset
 1 201 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
24.11.2017 02:55:36
[ + 9 | ]

Nihilismi

[2934] [20f4482a.jpg] [0.09 MB] [700x509] [] []
20f4482a.jpg

aku

(161)  · 

ankka

(188)
24.11.2017 12:02:46
#8925 [+-] Piilota Suosittele

Neuvostoliitto oli kommunismia, masennus on nihilismiä, ateismi on moraalittomuutta..
Viha on voimaa. (Varsinkin kun viholliset löytyy mielikuvista.)

24.11.2017 12:33:52
#8935 [+-] Piilota Suosittele

Miks nihilistit kuvataan aina ihan vitun löysänä jenginä, sure kyllähän se pistää alas kun koko elämänfilosofia on että kaikki on yhdentekevää mut eikö se oo just ihan mukava yllätys sit et kerta kaikki on yhdentekevää nii sillä ei oo sit painoa et siitä vois myös nauttia täysillä eikä vaa jäädä nyyryämään itsesäälissä

[ 4 viestiä | ]