Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Aku's Diner Aku's Diner
nonononooo.webm nonononooo.webm
Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
Noclipping enabled Noclipping enabled
Oluta ja sispiä Oluta ja sispiä
Smooth Ricardo Smooth Ricardo
Male fantasy Male fantasy
Naurunappula Naurunappula
HMMMM HMMMM
Muista pysyä kunnossa Muista pysyä kunnossa
Ei lähe vaikka mitä tekis Ei lähe vaikka mitä tekis
Ihastuksesi Ihastuksesi
Wanha Wanha
Sääntö 34 ei jätä eikä tuomitse Sääntö 34 ei jätä eikä tuomitse
Niin se tämän maan päällä kulkee Niin se tämän maan päällä kulkee
Kimppa kivaa Kimppa kivaa
Makee lipas Makee lipas
Iloinen koira :3 Iloinen koira :3
Juh Juh
Ai et jaksa juua? No juo lissää Ai et jaksa juua? No juo lissää
hyvää uuta vuota hyvää uuta vuota
hehe hehe
Höpöt housussa Höpöt housussa
 1 201 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
24.11.2017 02:55:36
[ + 9 | ]

Nihilismi

[2934] [20f4482a.jpg] [0.09 MB] [700x509] [] []
20f4482a.jpg

aku

(161)  · 

ankka

(188)
24.11.2017 12:02:46
#8925 [+-] Piilota Suosittele

Neuvostoliitto oli kommunismia, masennus on nihilismiä, ateismi on moraalittomuutta..
Viha on voimaa. (Varsinkin kun viholliset löytyy mielikuvista.)

24.11.2017 12:33:52
#8935 [+-] Piilota Suosittele

Miks nihilistit kuvataan aina ihan vitun löysänä jenginä, sure kyllähän se pistää alas kun koko elämänfilosofia on että kaikki on yhdentekevää mut eikö se oo just ihan mukava yllätys sit et kerta kaikki on yhdentekevää nii sillä ei oo sit painoa et siitä vois myös nauttia täysillä eikä vaa jäädä nyyryämään itsesäälissä

[ 4 viestiä | ]