Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 15.10.2017 00:23:29 Jäseniä 4 Vierailuja 2 190 Medioita 254

Suosikkimediani

Gaysir Gaysir
Lisää venäläisiä sinkkuja Lisää venäläisiä sinkkuja
Laatua Laatua
Makee lipas Makee lipas
Mopon hinausta Mopon hinausta
Syckening over 9000 Syckening over 9000
kitarasoolo kitarasoolo
Tissi suussa Tissi suussa
Jokapuolella venäläisiä sinkkuja Jokapuolella venäläisiä sinkkuja
Rituaali Rituaali
Kai teiltä keittiö löytyy Kai teiltä keittiö löytyy
Kipinä Kipinä
Niin se tämän maan päällä kulkee Niin se tämän maan päällä kulkee
Pullenah Pullenah
Nami Nami
Ismo Ismo
perc perc
Puun istutus Puun istutus
Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta Musta nainen ja valkoinen mies on rikkautta
Kroirra Kroirra
Jiggle jiggle Jiggle jiggle
Gronttia Metsästämässä 3 Gronttia Metsästämässä 3
Mehu apu Mehu apu
Junamuseo Junamuseo
 1 201 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
24.11.2017 02:55:36
[ + 9 | ]

Nihilismi

[2934] [20f4482a.jpg] [0.09 MB] [700x509] [] []
20f4482a.jpg

aku

(161)  · 

ankka

(188)
24.11.2017 12:02:46
#8925 [+-] Piilota Suosittele

Neuvostoliitto oli kommunismia, masennus on nihilismiä, ateismi on moraalittomuutta..
Viha on voimaa. (Varsinkin kun viholliset löytyy mielikuvista.)

24.11.2017 12:33:52
#8935 [+-] Piilota Suosittele

Miks nihilistit kuvataan aina ihan vitun löysänä jenginä, sure kyllähän se pistää alas kun koko elämänfilosofia on että kaikki on yhdentekevää mut eikö se oo just ihan mukava yllätys sit et kerta kaikki on yhdentekevää nii sillä ei oo sit painoa et siitä vois myös nauttia täysillä eikä vaa jäädä nyyryämään itsesäälissä

[ 4 viestiä | ]