Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kaanin käsky Kaanin käsky
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Lihavauva Lihavauva
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Jäi kiinni Jäi kiinni
Päivällinen Päivällinen
Bon apetit Bon apetit
Iltapala Iltapala
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Naguligeitto Naguligeitto
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Taco-tiistai Taco-tiistai
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Runkkumatskua Runkkumatskua
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
pitsa pitsa
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
aamupala aamupala
 889 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
28.11.2020 21:55:01
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.11.2020.

Läskeilyä

[49880] [IMG_20201128_202830.jpg] [1.4 MB] [1840x3264] [] []
IMG_20201128_202830.jpg

pannupizza

 · 

kebabpizza

28.11.2020 21:58:31
#414208 [+-] Piilota Suosittele

Siis kebabpizza pannu versiona sisältää kebaba sipuli tomaatti monen väristä paprikaa ja sit jotaki mistä en saanu selvää... Tarkoittaa varmaa majoneesia tai sit joku yylläri kuitenki ^^

29.11.2020 02:52:59
#414276 [+-] Piilota Suosittele

Oma suosikkini on 5 tähden fantasia... tuplajauheliha, tuplapepperoni ja aurajuusto.

Ja riippuu vähän paikasta, mutta yleensä voi normaalin juuston puolittaa suosiolla. Sitä halvinta kumia viitsi syödä sellaista puolen sentin kerrosta.

29.11.2020 14:21:21
#414416 [+-] Piilota Suosittele

Sullo yhtä hyvä kamera puhelimessa ku mulla.


Aika monella teistä on varaa syödä joka päivä tilattua ruokaa. Suurin osa herkuttelijoista ei käy edes töissä, mut neliskanttinen pizza 👍🏿

29.11.2020 16:09:32
#414446 [+-] Piilota Suosittele

>>414416 oli säätö pienimmillää 6mp ja huono valaistus ku ei ottanu salama jostai syystä... on tässä honor7 16mp kuitenki mut en jaksanu nyt koneella ruveta pienentelee sen tehosta kuvaa... laitoi suoraa puhelimesta tänne...

[ 10 viestiä | ]