Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Terveysruokaa Terveysruokaa
Lihalaiva Lihalaiva
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Hot dogs Hot dogs
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Sam läskeilee Sam läskeilee
Runkkumatskua Runkkumatskua
Murekepäivä Murekepäivä
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Uunisafkaa Uunisafkaa
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Naku pyys Naku pyys
Ruokea taas Ruokea taas
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
 933 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.35 MB, 1 tiedosto
25.02.2021 16:39:41
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 25.02.2021.

Juuh elikkäs, tacotorstai

[51994] [tiedosto.jpg] [2.35 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

taco

(19)  · 

ruoka

(404)  · 

lautanen

(31)  · 

salsa

 · 

kämy

25.02.2021 19:02:31
#441992 [+-] Piilota Suosittele

Missä liha? Söisin kuitenkin. Sitte ku lasketaan noi kaljat ja covid-rokotteet tosta sivusta ni nälkäki lähtee.

26.02.2021 23:27:12
#442340 [+-] Piilota Suosittele

Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin.
En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä.
Winter Tacot oli hyviä.

28.02.2021 15:51:34
#443054 [+-] Piilota Suosittele

>>441940
>>441992
>>442340
Uskokaa tai älkää, mutta se on tuoresalsan alla.

Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin

Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.

[ 6 viestiä | ]