Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän lautanen Päivän lautanen
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Herknua tullssa Herknua tullssa
Pihvi Pihvi
Kebab Kebab
välipala välipala
Iltapala Iltapala
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Jotai homostelua Jotai homostelua
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
savuahvenoita savuahvenoita
Soppamies Soppamies
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Ruokea suatana Ruokea suatana
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
 931 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.35 MB, 1 tiedosto
25.02.2021 16:39:41
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 25.02.2021.

Juuh elikkäs, tacotorstai

[51994] [tiedosto.jpg] [2.35 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

taco

(19)  · 

ruoka

(404)  · 

lautanen

(31)  · 

salsa

 · 

kämy

25.02.2021 19:02:31
#441992 [+-] Piilota Suosittele

Missä liha? Söisin kuitenkin. Sitte ku lasketaan noi kaljat ja covid-rokotteet tosta sivusta ni nälkäki lähtee.

26.02.2021 23:27:12
#442340 [+-] Piilota Suosittele

Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin.
En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä.
Winter Tacot oli hyviä.

28.02.2021 15:51:34
#443054 [+-] Piilota Suosittele

>>441940
>>441992
>>442340
Uskokaa tai älkää, mutta se on tuoresalsan alla.

Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin

Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.

[ 6 viestiä | ]