noin 60 eurolla tuli rahotettua karvakäsiä... itelle iso pannupizza tomaatti, kebab, punasipuli, aurajuusto ja akka ja tytärpuoli otti hampurilais aterioita ranskalaisineen ja kanasalaatin. börh laaduntarkastajana.
>>578969 No ei tuo ny oo pannupizzaa nähnykkään. Itekki säikähin neliömallia, mutta ite asiassa ehän on paljon järkevämpi ratkasu. Syöminen vaan lienee omanlainen kokemuksensa ku tottunu kolomiopalasiin.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Lihan savustusta
Tekaisin hatsapurin
Sushi joo
Kännimätöt
Krapulamättöhaaste
Herknua tullssa
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Nistipata
Oma tekemä las akne
Iltapala
Päivän safkat
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.