Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Sörsselssön Sörsselssön
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Spydäriä Spydäriä
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
aamupala aamupala
Toimii Toimii
Ihan homona lihapyllyjä Ihan homona lihapyllyjä
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Runkkumatskua Runkkumatskua
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Yö palaa Yö palaa
Yö mätöt Yö mätöt
Iltapala Iltapala
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Bravuuri Bravuuri
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
 886 näyttökertaa, 11 viestiä, 10.7 MB, 6 tiedostoa
25.02.2024 18:41:02
[ + 4 | ]

Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa

[68015] [20240224_173453.jpg] [1.92 MB] [3000x4000] [] []
20240224_173453.jpg
[68014] [20240224_174105.jpg] [1.85 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174105.jpg
[68013] [20240224_174541.jpg] [1.94 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174541.jpg
[68012] [20240224_174930.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174930.jpg
[68011] [20240224_175808.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_175808.jpg
[68010] [RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png] [1.02 MB] [720x960] [] []
RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png

osterikastike

 · 

kana

(136)
25.02.2024 19:50:12
#601629 [+-] Piilota Suosittele

Jos lähelläs on joku citymarket tai prisma niin n. 99% tsäänsillä niillä on tuoretta inkivääriä ja se ei maksa juuri mitään. Suosittelen testaa. Muute näyttää kyl hyvältä. Toki käytän myös tuoretta sitruunaruohoa mutta sitä en oo koskaa löytäny muualta ku aasiakaupoista, et jos sellasta ei oo ni bääd lak.

25.02.2024 22:58:55 | 23:01:26
#601644 [+-] Piilota Suosittele

>>601627
Kaapissa oli pari porkkanaa, sipuli, tarjousparsakaali ja marketista löyty halvinta kanasuikaletta.

Ihan niinku perus kinukkimestan safkaa paitsi että annoksen hinnaksi tuli jotain 2.50€..

>>601636
Rapatessa roiskuu, tää ei oo kokkiohjelma, mulla ei oo apustajia pyyhkimässä kaikkia pintoja joka kuvan välillä.

>>601629
Koetin kuivattuja kun oli lidlissä tarjouksessa, antaa ihan kivasti makua kumminkin, mennee varmaan dippeihin ja smetanakastikkeisiin pääosin.

26.02.2024 19:39:28
#601708 [+-] Piilota Suosittele

>>601644
Joo itekki ostin tarjouksesta noi 2 samaa lidlist oisko olli 99snt/kpl :D Petyin :D Antaahan ne makua mut ei ne tuoreenakaa iha hirveesti maksa.

[ 11 viestiä | ]