Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

mekaanikon sormet mekaanikon sormet
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
drift kingz drift kingz
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
Lara ja matukat Lara ja matukat
töötti korjattu töötti korjattu
Yhdistelmä Yhdistelmä
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Romania Romania
klassikko klassikko
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä? Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
premum vag premum vag
intialainen avoauto intialainen avoauto
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Ei tätä ei Ei tätä ei
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]