Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Sattumia Sattumia
pakuni ilonen pakuni ilonen
Yhdistelmä Yhdistelmä
Abrahams Lincoln continental Abrahams Lincoln continental
Romania Romania
Jo on mylly Jo on mylly
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
edullinen laajennus edullinen laajennus
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
asennusta asennusta
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
wee :*D wee :*D
Fat chance >:3 Fat chance >:3
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
maniacs maniacs
honkkeli honkkeli
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
hyvin toimii hyvin toimii
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
 945 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
19.08.2018 14:05:14
[ + 2 | ]

Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella

[16211] [spcxm1oo.jpg] [0.14 MB] [1024x576] [] []
spcxm1oo.jpg

lisävalot

 · 

volvo

(28)  · 

auto

(729)  · 

ruotsi

(146)  · 

valo

(34)
30.06.2020 15:44:57
#361063 [+-] Piilota Suosittele

>>361062
No voithan sä laittaa kaksi lippalakkia päällekkäin päähän, mutta mitään hyötyä siitä ei ole. Se näyttää vain ihan vitun typerältä, mutta toki saat laittaa.

30.06.2020 16:44:53
#361077 [+-] Piilota Suosittele

>>361063
Suomessa ollu iän kaiken kauhee volina ku ei saa laittaa lamppuja keulaan. no nykyään saa ja niin ne niitä laittaa...

Ja mulla oli aikoinaan lentokoneen laskeutumisvalot keulassa. Neki riitti, mut laturi ulvo kuolemaa jos tyhjäkäynnillä laitto päälle...

[ 7 viestiä | ]